Základy budování úspěšné značky
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Dostanete praktická doporučení, jak o značce přemýšlet, na jaké otázky si odpovědět, co udělat a čeho se vyvarovat, aby vaše značka přinášela zákazníkům skutečnou hodnotu, měla doboru pověst a přitahovala do svého týmu ty nejlepší lidi.
Naučíte se:
- Co je to filozofie značky a proč je tak důležitá a jak ji vytvořit.
- Jak definovat hodnotu, kterou svým výrobkem nebo službou chcete lidem přinášet.
- Jak definovat cílovou skupinu a porozumět jejím potřebám.
- Jak přemýšlet o konkurenci.
- Co potřebujete pro komunikaci, která prodává i buduje image.
Obsah kurzu:
Kurz je hodně interaktivní, obsahuje teorii i praktické ukázky a cvičení, při kterých si vybraná témata vyzkoušíte na konkrétních příkladech.
Pro koho je kurz určen:
Pro ty z vás, kdo budujete novou firmu/značku, kdo řídíte značky, které mají problém využít svůj potenciál, a všem, kdo si chcete osvojit základy marketingového myšlení.
Další zajímavé kurzy
Restaurování nábytku
Praha ,
Základy módního návrhářství
Praha ,
Hlasem k sobě - objevování (základní kurz)
Praha ,
Pracuje vaše hlava pro vás I. aneb Znáte svá omezení?
Webinář - online ,
Jak se dostat do médií
Kdekoli v ČR ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Dětská jóga VI - hrátky pro dětské nožky
Webinář - online ,
Řez ovocných stromů
Brno ,
Jak na obsah jako profesionální kreativci
Praha ,
Zpívejme si
Praha ,
Re-Design - Renovace nábytku
Praha ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: