Základy budování úspěšné značky
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Dostanete praktická doporučení, jak o značce přemýšlet, na jaké otázky si odpovědět, co udělat a čeho se vyvarovat, aby vaše značka přinášela zákazníkům skutečnou hodnotu, měla doboru pověst a přitahovala do svého týmu ty nejlepší lidi.
Naučíte se:
- Co je to filozofie značky a proč je tak důležitá a jak ji vytvořit.
- Jak definovat hodnotu, kterou svým výrobkem nebo službou chcete lidem přinášet.
- Jak definovat cílovou skupinu a porozumět jejím potřebám.
- Jak přemýšlet o konkurenci.
- Co potřebujete pro komunikaci, která prodává i buduje image.
Obsah kurzu:
Kurz je hodně interaktivní, obsahuje teorii i praktické ukázky a cvičení, při kterých si vybraná témata vyzkoušíte na konkrétních příkladech.
Pro koho je kurz určen:
Pro ty z vás, kdo budujete novou firmu/značku, kdo řídíte značky, které mají problém využít svůj potenciál, a všem, kdo si chcete osvojit základy marketingového myšlení.
Další zajímavé kurzy
Steampunk aneb kovové náušnice
Praha ,
Angličtina s dětmi 2-6 let Montessori cestou
Minikurz sebeobrany
Logic Pro X - pro začátečníky i pokročilé
Ostrava ,
Jak se stát dobrovolníkem na Ukrajině
Webinář - online ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Módní workshop; Sama sobě stylistkou
Praha ,
Re-Design - Renovace nábytku
Praha ,
Vyšívací workshop
Praha ,
Citlivý řez ovocných stromů, pouze teorie
Praha ,
Smysluplné rozhovory
Praha ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: