Základy budování úspěšné značky
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Dostanete praktická doporučení, jak o značce přemýšlet, na jaké otázky si odpovědět, co udělat a čeho se vyvarovat, aby vaše značka přinášela zákazníkům skutečnou hodnotu, měla doboru pověst a přitahovala do svého týmu ty nejlepší lidi.
Naučíte se:
- Co je to filozofie značky a proč je tak důležitá a jak ji vytvořit.
- Jak definovat hodnotu, kterou svým výrobkem nebo službou chcete lidem přinášet.
- Jak definovat cílovou skupinu a porozumět jejím potřebám.
- Jak přemýšlet o konkurenci.
- Co potřebujete pro komunikaci, která prodává i buduje image.
Obsah kurzu:
Kurz je hodně interaktivní, obsahuje teorii i praktické ukázky a cvičení, při kterých si vybraná témata vyzkoušíte na konkrétních příkladech.
Pro koho je kurz určen:
Pro ty z vás, kdo budujete novou firmu/značku, kdo řídíte značky, které mají problém využít svůj potenciál, a všem, kdo si chcete osvojit základy marketingového myšlení.
Další zajímavé kurzy
Posuňte web na jiný level
Brno ,
Základy Photoshopu - úplný začátečník
Praha ,
Životní rovnováha - nová předsevzetí
Brno ,
5 triků pro nezapomenutelné online lekce aneb Jak učit jazyky online
Webinář - online ,
Kaligrafie
Praha ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Radkova Rétorika #1: „Poslouchají mě vůbec?“
Praha ,
Módní workshop; Sama sobě stylistkou
Praha ,
Budování značek: prakticky & účelně
Ostrava ,
Koktejly jsou věčné
Praha ,
Smysluplné rozhovory
Brno ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: