Vyjednávání: prakticky & účelně
Karel Novotny
Karel Mindless Novotný se víc než 20 let věnuje značkám, marketingu a reklamě. Má za sebou stovky projektů, prezentací, brainstormingů, tréninků, workshopů, Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Kurz již navštívilo 56 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣
Ještě než se začtete, skočte si pro krapet kontextu :-)
Vstoupíte do cizí kanceláře, jste tam poprvé. Než se rozkoukáte, slečna se vás ptá na kávu / vodu / čaj. Vrznou dveře, vchází vaše protistrana. Zdvořilé potřesení rukou, seznámení a jde se na to. Mezitím na druhé straně města netrpělivě čeká váš šéf, s čím se vrátíte. Závisí na tom hodně. Víc než byste chtěli.
Tak, konec poetického úvodu. Kolikrát v životě jste takovou situaci zažili? A jak jste se v ní cítili? Jak jste se na ni připravili? A především, s jakým výsledkem jste odešli? Jestli se horko/těžko dopočítám, kolik prezentací jsem vedl, spočítat absolvovaná jednání je už úplně nemožné. 15 let v businessu, stovky klientů, tisíce jednání. To je moje škola. Získat si pozornost od studenta marketingu po Andreje Babiše. Někdy s přípravou, jindy bez přípravy, na benzince nebo v kanceláři za miliony, vždycky ale s jasným pohledem a klidnýma rukama. A především, vždy udělat maximum pro dosažení stanoveného cíle.
Vyjednávání je vrcholná disciplína. Jeden na jednoho. Neschováte se za designovou prezentaci, nepomohou načtené knihy. Vyžaduje od vás všechno, všechno co umíte. Manipulativní techniky, improvizace, bystrý úsudek, předvídavost ale i sebekontrola nebo emoční stabilita - úžasná směsice každého dobrého jednání.
Na co se tedy můžete těšit:
- tříhodinová interaktivní show s kostýmy a desítkami (vašich) zodpovězených otázek
- tipy a doporučení jak si dát pozor na manipulaci
- jak manipulaci využít pro své záměry
- jak se připravit na těžké jednání, na co si dát pozor, na co se vykašlat
- jak pracovat se svými emocemi a následně tělem
- ale především si vyzkoušíte jednání pěkně od podlahy
- i když si budeme hrát, pořádně vás prověřím
Kdo si z kurzu odnese víc, než zaplatí:
- kdo má pocit, že ať dělá co dělá, vždycky nakonec dělá to, co chtějí ti druzí, aby dělal
- malá nebo velká firma, živnostník nebo student - každý, kdo potřebuje být sebevědomější při svých jednáních
- začínáte se schůzkami, vzrušuje vás ten adrenalin, ale není to ještě ono? Nevyhráváte?
- ten, kdo si do výcviku přinese vlastní zkušenosti a otázky
Kdo si z kurzu odnese méně, než zaplatí:
- ten, komu nebude po chuti se se mnou pustit do křížku
- absolvent řady kurzů obchodního vyjednávaní, který chce další zářez do sbírky
V ceně kurzu dostanete:
- užitečnou, zkušenostmi vybroušenou, teorii s následným jedinečným hravým cvičením vyjednávání
- 1 hodinu mé osobní konzultace na téma vyjednávání, platné po domluvě v následujících 3 měsících
- potřebné občerstvení pro udržení pozornosti, bdělosti a dobré nálady
- tvůrčí a inspirativní atmosféru, která nakopne nejeden business i jednotlivce
- až 20 podobně smýšlejících kolegů, kteří (ze zkušenosti!) často během kurzu spletou své podnikání
- upomínkový mindless dáreček
Ale pozor, značkou to letos nekončí!
Pro letošní podzim jsem připravil ve spolupráci s týmem naučme.se mini seriál kurzů tak, abychom se společně s účastníky podívali na business z více stran. Všechny kurzy spojuje tlak na okamžité efektivní osvojování, velmi osobní přístup a především účelnost. Proto pojící linkou všech 3 kurzů je závazek PRAKTICKY & ÚČELNĚ.
Začínáme kurzem BRAND\BUILDING, který účastníky vezme na dobrodružnou výpravu do jungle značek a marketingu, následovat bude kurz PREZENTACE, ve kterém se podíváme na zoubek vítězné prezentace a její přípravě a cyklus zakončíme kurzem VYJEDNÁVÁNÍ, ve kterém budeme krotit nebezpečnou manipulaci a trénovat její využití při všelijakém vyjednávání, obchodním zvláště.
Ne náhodou tak účastníci projdou zajímavým procesem SEBEUVĚDOMĚNÍ, SEBEPREZENTACE A SEBEPROSAZENÍ.
Pro ty, kdož ještě váhají, přidávám nabídku 2+1. Tedy kupte celý cyklus 3 kurzů, zaplatíte jen 2. Se všemi benefity jednotlivých kurzů. Velmi mi záleží na tom, aby co nejvíce účastníků prošlo celým procesem!
Jen pozor, po přihlášení obdržíte fakturu na všechny tři kurzy. Posečkejte, příjde vám faktura nová jen na dva. To je tak, když na něco přijdete jako první :)
Další zajímavé kurzy
Jak na sociální sítě? Přednášky TOP lektorů z MiniFestu
Jak připravit kurz na Naučmese.cz
Oblékejte se jako Pořádný muž
Restaurování nábytku
Praha ,
Do Indie v pohodě aneb realita o Indii
Kdekoli v ČR ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Jak na pojištění
První řečnický klub Školy rétoriky
Praha ,
Jak na obsah jako profesionální kreativci
Praha ,
Smysluplné rozhovory
Brno ,
Dětská jóga VI - hrátky pro dětské nožky
Webinář - online ,
Bylo fajn, že lektor shrnul i předchozí dva kurzy (nejen pro ty, kteří je nenavštívili). Tento byl opět prošpikován reálnými příklady, úkoly pro publikum, humorem a hodnotnými informacemi. Vyjednávací hra mi přišla opravdu užitečná a osnova pro přípravu na vyjednávání se bude hodit i v budoucnu.
Karel opět posunul praktičnost jeho kurzů a to hodně kupředu. Bylo to prostě perfektní. Všechny prezentované situace jsem již zažil a nyní vím mnohem lépe, jak se s nimi poprat. Dokonce toto hodnocení píši s odstupem času a musím říci, že jsem už 2x použil příklady právě z tohoto kurzu při jednání s klientem, a v obou případech úspěšně. Karlovy kurzy jsou opravdu nejlepší, na kterých jsem kdy byl a moc se těším, co vymyslí pro příští rok.
Velice dobře vedený, ucelený a obsahově bohatý kurz. Opravdu málokdy mi 3hodiny utečou jako voda. A byla to pro mě trojhodinovka informačně velice výživná!
Kurz je veden velice dobrým způsobem, teorie je zakončená praktickým zkoušením velice vtipnou formou.
Díky Karlovým kurzům jsem se přiměla přemýšlet o některých věcech z jiných úhlů. Završení trojice kurzů parádně interaktivní trojhodinovkou vyjednávání bylo pro mě skutečně přínosné. Už se moc těším na další podobná setkání! :)
Budu se opakovat, ale opět parádní kurz, velice dobře navazoval na předchozí dva (brand a prezentace). Lektor byl opět dobře připravený a tak se člověk mohl dozvědět spoustu přínosných informací, které by jinak komplikovaně sháněl. Což by mu zabralo spoustu času (pokud by se mu je podařilo sehnat a spojit v logický celek).
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: