Vše o reklamách na Instagramu
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Kurz již navštívilo 16 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣
Instagram je nejrychleji rostoucí platforma napříč sociálními sítěmi. Je to obrázková síť plná zajímavých formátů a potenciálních zákazníků. Jak se ale ve všech formátech zorientovat, jak vytvořit správnou kreativu, která lidi zaujme a doručí vám přesně to, co potřebujete a jak reklamu nastavit? Dozvíte se vše od tvorby kreativy po zvolení správných formátů, budgetů a cílových skupin až po nastevní reklamy a reporting. Kurz je vhodný pro začátečníky a mírně pokročilé.
IG ADS • CÍLOVÉ SKUPINY • MEDIÁLNÍ FORMÁTY • EFEKTIVNÍ NASTAVENÍ REKLAMY • INSTASTORIES • STRATEGIE • KREATIVNÍ PRÁCE S FORMÁTY • VYHODNOCOVÁNÍ REKLAM
ČÁST I: obsahová
V první části workshopu se dozvíte vše o kreativní a strategické stránce instagramových reklam. Jak má reklama vizuálně vypadat, jaké formáty a kreativy zvolit pro propagaci soutěže, nábor followers či pro reklamy cílené na zásah vs. reklamy cílené na engagement. Dále se dozvíte jaký zvolit storyteling u videí či carousel reklam a jak efektivně pracovat s formátem Instagram Stories.
- vizuální podoba reklamy
- soutěže
- feed
- nábor followers před Instagram reklamy
- další kreativní formáty (carousel, gif apod.)
- storytelling
- soutěže
- Stories
ČÁST I: praktická
V této části workshopu se dozvíte vše o praktických záležitostech spojených s nastavením reklamy. Povíme si jaké jsou aktuální velikosti různých publik na českém Instagramu, jaké existují reklamní formáty a jak jich mediálně využít, jak vybrat a nastavit jednotlivé cílové skupiny, jak založit Business Manager a jak pracovat s Facebook Ads manažerem. Na závěr nás čeká praktický workshop, při kterém budeme tvořit vlastní mediální strategii a naučíme se vyhodnocení kampaní.
- aktuální čísla
- reklamní formáty a jejich využití
- nastavení reklam
- výběr cílových skupin
- založení Business Manageru
- Facebook Ads manažer
- praktický workshop vymýšlení vlastní mediální strategie
- vyhodnocení
Další zajímavé kurzy
Jak připravit kurz na Naučmese.cz
Jak na sociální sítě? Přednášky TOP lektorů z MiniFestu
Individuální Excelová konzultace
Praha ,
Soukromá instagramová dvouhodinovka [ONLINE]
Webinář - online ,
Tajemství fotografie v RAW
Praha ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Zlato a stříbro – investiční fyzické kovy pro začátečníky
Webinář - online ,
Radkova Rétorika #1: „Poslouchají mě vůbec?“
Praha ,
Módní workshop; Sama sobě stylistkou
Praha ,
Budování značek: prakticky & účelně
Ostrava ,
Smysluplné rozhovory
Brno ,
Moc fajn workshop o reklamách na Instagramu ze skvělými lektory. Jen je to poměrně nabité informacemi a workshop pokrývá širokou problematiku od různých formátů instagramové reklamy, po její založení v Business Manageru a okrajově až po její vyhodnocení.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář:
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na pár specifikací k praktické části kurzů. Do jaké hloubky se v kurzu věnujete jednotlivým formátům a cílení? Pracuji na juniorní pozici v on-line agentuře a spravují výkonnostní kampaně, s IG kampaně jsem již nastavovala, je tedy kurz i na pokročilejší úrovni? Předem děkuji. Soňa
Zrušit odpovědět na tento komentář Odpovědět@Soňa Babánková Dobrý den, Soňo, omlouvám se za pozdní odpověď. Aki mi Vaší zprávu přeposílala a já bohužel intenzivně řešil jiný projekt. Díky za dotaz a musím říci, že hloubka detailu a pokročilost záleží na účastnících. Napište co by Vás zajímalo a my to můžeme do kurzu zařadit. Díky, Lukáš
Zrušit odpovědět na tento komentář Odpovědět