Ukaž obsah

Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Ukážu vám příklady ze své praxe a vysvětlím, proč novináři příliš "píárový" text nepřijmou, jak nebýt v placeném PR přehnaně reklamní a jak se nebát v reklamním textu trochu přidat na výrazu.
Pak dojde řada na vás :) Přinesete si to, na čem právě pracujete. Třeba potřebujete dát vědět, že máte nový produkt, událost, akci nebo službu. Probereme, které cílové skupiny by to mělo zajímat a jak jim obsah přizpůsobit tak, aby byl přijat jako užitečný.
Budeme pracovat v maximálně osmičlenné skupině a předpokládá se aspoň minimální počáteční zkušenost s marketingem. Cílem je dozvědět se něco nového nejen od lektora, ale také slyšet relevantní zpětnou vazbu od lidí z našeho oboru.
Pokud se rozhodnete přihlásit, pošlete mi prosím předem alespoň v pár odstavcích téma, se kterým chcete pomoci. Připravím se tak mnohem lépe a naše práce bude efektivní.
V ceně kurzu máte občerstvení :)
Další zajímavé kurzy

Posuňte web na jiný level
Brno ,

Efektivní home office - Basic
Olomouc ,

Budoucnost realitního trhu
Praha ,

Online školení Google Analytics 4 prakticky
Webinář - online ,

Když plánuješ čas, plánuješ život
Webinář - online ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne

Objevte Bitcoin (pro úplné začátečníky)
Brno ,

BRAND JE MRKEV: budování značek prakticky & účelně
Praha ,

Osobní produktivita
Praha ,

Módní workshop; Sama sobě stylistkou
Praha ,

Štípaná mozaika
Praha ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: