Telefon jako pomocník obchodníka

Filip Doskočil
Marketingu se věnuje 10 let. Začínal jako grafik a designér až nakonec založil reklamní agenturu a začal se věnovat návrhu strategií a kampaní. Specializuje se Více o lektorovi »

Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Věděli jste, že skutečně úspěšný obchodník používá telefon minimálně? Telefon může být vaším pomocníkem, ale pokud jej použijete špatně může Vám při obchodní činnosti dokonce škodit!
Pojďme se společně naučit jak správně telefonovat.
- Jak si rozvrhnout čas
- Kdy telefonovat a kdy ne
- Jak vést rozhovor
- Co určitě neříkat
- Co je dobré řici
- Jak telefonovat, aby to mělo přínos pro Vás i pro zákazníka
Kurz obsahuje pouze nutnou teorii. Je zaměřen především prakticky, tedy uvidíte mnoho příkladů z praxe, mnoho doporučení a rad.
Během jedné hodiny se naučíte využít telefon k vašemu prospěchu. Telefon už dál nebude otrava. Od teď budete telefonovat tak, že se rychle dostanete k jádru věci. To udělá radost nejen Vám, ale především vašim zákazníkům. A uvidíte, že úspěšnost hovorů se o mnoho zlepší!
Další zajímavé kurzy

NLP v praxi
Webinář - online ,

Příprava na přijímací výtvarnou zkoušku ARCHITEKTURA

Zpěv
Webinář - online ,

Úvod do obsahového marketingu: Začněte mindsetem a důležitými informacemi

Lezení na umělé stěně správně a bezpečně
Ústí nad Labem ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne

Jak na investování

Můj hlas ve mně - základní kurz
Praha ,

Módní workshop; Sama sobě stylistkou
Plzeň ,

Kváskový chléb poctivě a s láskou
Brno ,

Najdi svůj přirozený styl oblékání
Praha ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: