STORYTELLING: Jak druhé získat a přesvědčit příběhem?
Pavel Wieser
Jak je možné, že jediný film dokáže změnit myšlení statisíců lidí? Odpověď je snadná: příběh. Od útlého dětství hraji divadlo a vystudoval jsem psychologii na Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
- Chcete být přesvědčivější a jistější při sdílení svých nápadů?
- Potřebujete srozumitelně předávat informace a efektivně prezentovat sami sebe?
- Chcete umět v druhých vzbudit nadšení pro svoji myšlenku?
Když se snažíte přesvědčovat argumenty, často narazíte jen na odpor a protiargumenty. Abyste druhé opravdu zaujali, přiměli je naslouchat vám a zapamatovat si vás, musíte na to jít jinak. Skrze příběhy.
Storytelling je vyprávění příběhů. Správný příběh zcela přirozeně zaujme a druzí se snadno otevřou tomu, co jim potřebujete sdělit. Tak můžete druhé efektivněji přesvědčit, motivovat, učit nebo lépe vést.
Na kurzu se naučíte, jak nechat příběhy pracovat za vás. Osvojíte si jednoduché triky na získání pozornosti a prezentace sebe nebo svého produktu. Po kurzu budete umět využívat sílu příběhů v práci a při jednání s lidmi.
O ČEM TO BUDE?
- Jak si získat plnou pozornost, aby druzí přemýšleli nad tím, co říkáte
- Jak nadchnout druhé pro změnu nebo vlastní myšlenku
- Jak příběhem podpořit důležitá rozhodnutí
- Jak přimět druhé, aby sami začali řešit problémové situace
- Jak zařadit storytelling do prezentace
- Jak si získat druhé vlastním příběhem
- Jak probouzet důvěru a působit autenticky
JAK KURZ PROBÍHÁ?
Praxe je základ úspěchu, proto je podstatná část kurzu věnovaná tréninku. Naučíme vás triky a pravidla pro tvorbu příběhů. Vše si okamžitě na vlastní kůži vyzkoušíte a procvičíte, abyste už od zítřka uměli příběhy smysluplně využívat v práci i v osobním životě.
Teorií se budeme zabývat jen v nutné míře. Kromě vlastních poznámek a zážitku dostanete i tištěné materiály. Získáte také praktické tipy a ověřené šablony pro tvorbu příběhů.
Kurz je pro omezený počet účastníků, abychom zachovali individuální přístup.
CO ŘÍKAJÍ ÚČASTNÍCI KURZU?
- "Rozšířil jsem si povědomí o nenásilném a velmi pozitivně motivujícím sdělování informací, ať už v profesním či osobním životě." Tomáš Synek, Sales Manager
- "Kurz mi přines náhled do problematiky storytellingu a inspiraci pro řešení obtížných komunikačních otázek." Ivo Miksa, jednatel, Guarant International
- "Když už o využití příběhů v byznyse něco víte, pak nejspíš oceníte, když: si o tom můžete popovídat s člověkem, který došel dál, zná a umí víc; si můžete vyzkoušet konkrétní použití; si můžete poslechnout a zažít ostatní, kteří jsou na tom podobně, jako vy. Přesně toto jsem potřeboval, hledal a našel. Doporučuji." Adam Babczynski, Learning and Development Manager, Kapitol
FAQ: ČASTÉ OTÁZKY A ODPOVĚDI
1. Příběhy se hodí do knih a filmů, ale jak to využiji v byznysu a v osobním životě?
- Na povedený film do kina půjdete klidně dvakrát. Umíte si ale představit, že byste chtěli slyšet dvakrát nudnou prezentaci? To se nestává. Pokud ale do vaší prezentace zařadíte prvky storytellingu, snadno z ní můžete udělat zajímavý zážitek, který si ostatní rádi vyslechnou.
2. Nemám čas na příběhy. Není lepší říkat fakta?
- Fakta jsou důležitá, ale s příběhem z nich uděláš „materiál“, který si mozek lépe pamatuje. Podle výzkumů si po 10 minutách pamatujeme jen 5 % informací, které byly řečeny fakticky. Informace, které byly vázané na příběh, si zapamatujeme na 65 %. Potřebujete říct všechna fakta, nebo aby si vaši posluchači něco zapamatovali?
3. Nebude to trapné? Nikdo nevydrží poslouchat vyprávění.
- Nebude ? Příběhy jsou pro nás přirozené a provází nás celou lidskou existencí. Jen jsme na to trochu zapomněli…
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: