Štěstí přeje připraveným! Jak na obchodní schůzku? Celý den.
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Stejně jako dům i schůzka se staví od základu.
Už se vám někdy stalo, že jste přišli zpátky do kanceláře nebo domů po schůzce a říkali jste si: “Ještě jsem měl říct tohle a kdybych to řekl, mohl jsem vyjednat lepší podmínky, nebo jsem alespoň nemusel dělat tak velké ústupky”. Nebo: “Ty jo, on to asi moc nepochopil, už se asi neozve”. Po tréninku budete mít návod, jak to příště udělat tak, abyste byli úspěšní.
Obsahem je pohled na obchodní jednání v celé jeho šíři a hloubce. Zaměříme se na:
- přípravu - věcnou, organizační, časovou, personální,
- zahájení jednání s kontaktními osobami,
- co, jak a z jakého důvodu na schůzce zjišťovat,
- jak se získanými informacemi pracovat a jak je použít k návrhu řešení pro zákazníka,
- sestavení finálního návrhu vč. ceny a případného vyjednávání,
- závěrečnou fázi jednání a
- analýzu po schůzce.
Všechna témata jsou podpořená obchodními technikami, jejichž zvládnutí vytváří předpoklady pro úspěšné uzavírání obchodů na jednáních. Celý tento trénink je doplněn o příklady z každodenního života. Sám obchoduji již 17 let, mám za sebou více než 2.000 jednání, obchodoval jsem s velkými korporacemi i menšími firmami, stavěl a rozvíjel obchodní týmy, řešil jsem průšvihy, užíval si chvíle uzavřených velkých obchodů, a v životě mnohé zažil.
Co trénink může vyřešit?
- Vnese jistotou do obchodování,
- ukáže, jak vypadá obchodní schůzka,
- uvědomit si, v jaké fázi jednání se obchodník se zákazníkem nachází,
- díky tomu zefektivní interní komunikaci (např. při sestavování nabídek, při sestavování vyjednávacího týmu, firemních prezentacích, apod.),
- vědět, kdy mlčet a kdy mluvit,
- sníží počet odchozích zákazníků,
- zvýší počet uzavřených obchodů.
Trénink trvá 1 celý den. Jsou vypsané dva druhy termínů. Jeden celý den a nebo je trénink zúžený na 4 hodiny a obsahuje menší detail a méně praktických situací.
Jak trénink probíhá?
- Teoretická část zaměřená na předání všech důležitých informací,
- praktická část, která doplňuje teorii - jde to hned za sebou,
- účastníci sami a ve skupinách pracují na úkolech, které následně projdeme v celé skupině,
- sdílení zkušeností - nacházíme praktická témata společná pro skupinu a na těch následně pracujeme,
- každý si udělá svůj plán na to, co začne po tréninku hned dělat.
Co mít s sebou: vědět o sobě, jak obchoduji, jak mi to funguje, čím jsem do teď prošel a co bych chtěl ve své profesi dosáhnout.”
Co budete mí po tréninku:
- jistotu v obchodování
- fungující obchodní přístupy a techniky
- našlápnuto k více uzavřeným obchodům
- více zákazníků
- vytištěný prezentační materiál s vašimi poznámky, abyste se k tréninku mohli vracet i po jeho skončení.
Další zajímavé kurzy
Otázka pro každou příležitost
Webinář - online ,
Získej práci v IT
Praha ,
Základy módního návrhářství
Praha ,
Rozhodnutí? Změna? Přemýšlení? Zastavení? Utřiďte si myšlenky, kam a jak jít dál
Praha ,
Naučte se dělat Facebook reklamu tak, aby vám vydělávala
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Jak na pojištění
První řečnický klub Školy rétoriky
Praha ,
Jak na obsah jako profesionální kreativci
Praha ,
Řezbářský kurz aneb Velká radost z malého kousku dřeva
Brno ,
Smysluplné rozhovory
Brno ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: