Reklama na Facebooku od F do Z
Lukáš Krejča
Odjakživa mě bavilo poznávat nové věci kolem počítačů a hlavně internetu. Hlavně díky svojí zvědavosti jsem se dostal k internetovému marketingu, který mě od Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Kurz již navštívilo 26 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣
Facebook alespoň jednou měsíčně využívá 1,19 miliardy uživatelů, v ČR jsou to pak zhruba 3 000 000 lidí. K tomu, abyste je oslovili, slouží reklama na Facebooku.
Všechno, co o sobě lidé Facebooku řeknou, můžete využít k reklamě. Ještě nikdy nejspíš nebyl k dispozici tak jednoduchý nástroj pro oslovení takového množství lidí. Chcete se to naučit?
Čekají nás tři velmi intenzivní hodiny, kde si na reálných příkladech ukážeme, jak vytváří reklama na Facebooku. Až budete večer odcházet, budete vědět, jak spustit svou první reklamu.
Během kurzu si odpovíme (minimálně) na tyto otázky:
- Jak Facebook reklama funguje?
- Pro koho se Facebook reklama hodí a pro koho ne?
- Jak složité je vytvořit reklamu na Facebooku?
- Kolik stojí reklama na Facebooku?
- Zvládnu to sama, nebo sám?
- Jak to všechno nastavit?
- Jak to všechno měřit?
- Jak se vyhnout nejčastějším chybám?
Pro koho se hodí kurz?
- pro všechny, co inzerují na Facebooku (začátečníci i mírně pokročilí si přijdou na své)
- pro podnikatele, kteří chtějí svůj projekt propagovat na Facebooku
- pro studenty, kteří se konečně chtějí naučit něco užitečného
- pro markeťáky, kteří hledají nové cesty
- pro všechny, které inzerce na Facebooku zajímá
Mám za sebou desítky kampaní na Facebooku. To, co na kurzu uslyšíte, tak nebudou teoretické poučky, ale to, jak to zažívám každý den v praxi.
Takže kromě toho, jak na Facebooku vydělávat, taky uslyšíte, jak se na něm dá prodělat 70 000 Kč během pár hodin.
PRO AKTUÁLNÍ INFORMACE O KONÁNÍ A OBSAZENOSTI KURZU NAVŠTIVTE WWW.LUKASK.CZ/SKOLENI
Další zajímavé kurzy
Jak připravit kurz na Naučmese.cz
Smysluplné rozhovory
Brno ,
Jak na sociální sítě? Přednášky TOP lektorů z MiniFestu
Setkání příznivců masáží v Praze
Praha ,
200% Mac
Praha ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Jak na pojištění
Jak na obsah jako profesionální kreativci
Praha ,
Řezbářský kurz aneb Velká radost z malého kousku dřeva
Brno ,
Re-Design - Renovace nábytku
Praha ,
Smysluplné rozhovory
Brno ,
Kurz mi pomohl rozšířit v oblasti fb reklamy své obzory. Určitě jsem se tam dozvěděla cenné rady a i od kolegů jsem načerpala nějakou inspiraci. Celkově mě kurz bavil, utíkal rychle a považuji ho za kvalitní.
Kurz hodnotím velmi pozitivně. Dozvěděla jsem se, jak se tvoří reklama na Facebooku, jak ji nastavit a spravovat. Místo, kde se kurz konal bylo také pěkné, příjemné, vše bez problémů.
Na kurzu jsem si zopakoval naprosté základy Facebook reklamy. Myslím si, že je určený pro ty, kteří s Facebook reklamou ještě nikdy nepřišli do styku a nemají ponětí, jak funguje. Chybělo mi více názorných příkladů, doporučení pro zefektivnění reklamy a tipů, jak si reklamu nastavit co nejlépe. Pro cílovou skupinu, jíž je většina kurzu určena, bylo velice náročné pochopit smysl a fungování UTM parametrů, ale lektor dal dostatek prostoru pro otázky, které se snažil zodpovědět co nejlépe. Kurz tedy doporučuji těm, co chtějí zjistit, jak Facebook reklama funguje, ale sami si ji nechtějí spravovat (mimochodem, lektor je velice rád odkáže na svůj další placený kurz).
Lukáš je skvělý lektor, umí problematiku jasně vysvětlit a trpělivě odpovídá "do zblbnutí" na veškeré dotazy. Kurz mohu rozhodně doporučit dá nadhled a jednoduchý návod, jak si vytvořit reklamu. Kurz je ideální por ty, kteří spravují reklamu pro 1 web.
Tento kurz jsem si vybral proto, abych se dostal do hlubšího podvědomí Facebookové reklamy a mohl ji začít efektivně používat. Některé věci pro mně nebyly novinkou, některé mně naopak velmi překvapili. Kurz určitě doporučuji každému, kdo s reklamou na Facebooku začíná a myslí to aspoň trochu vážně.
Dobře připravená prezentace i praktická část. Velice zajímavé a přínosné.
Téma je složité a chtělo by to minimálně vol.II. :)
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: