PSYCHOLOGIE PRODEJE pro obchodníky
Soňa Uhrová
Po 10 letech namáhavé práce pro nadnárodní korporace jsem se rozhodla, že to zkusím jinak … SRDCEM. Vrátila jsem se k původnímu oboru, který jsem vystudovala. Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Workshop je rozdělen do dvou částí na teoretickou a praktickou část, ve které se budeme věnovat také vaším konkrétním otázkám z byznysu.
Odnesete si praktický návod, jak si vytvořit vlastní strategii pro efektivní prodej.
Teoretická část
Co se naučíte?
-
TYPOLOGIE klientů tak trochu jinak
-
PSYCHOLOGIE OVLIVŇOVÁNÍ: Techniky NLP v prodeji, kalibrace klienta, techniky ovlivňování
-
PSYCHOLOGIE PRODEJE: Tipy a triky pro jednotlivé fáze obchodního rozhovoru
-
PRÁCE S ENERGIÍ ve světě byznysu: Sebereflexe jako nejúčinnější nástroj obchodníka, zvládání obtížných situací pod tlakem
-
PSYCHOLOGIE OBCHODNÍ KOMUNIKACE: Asertivita a manipulace v prodeji
Praktická část
-
Aktivní trénink: Nácvik konkrétní komunikační situace
-
Analýza konkrétních situací z byznysu - návrh řešení
-
Nácvik nonverbální komunikace, umění číst v hlavě klienta
-
Nácvik technik komunikace: Argumentace, námitkování, closing
-
Energetický kotel obchodníka
Workshop je veden praktickou a zážitkovou formou.
Osvojíte si konkrétní techniky, které můžete používat při každodenní práci sami se sebou i v komunikaci s klienty.
Ukážeme si konkrétní postupy a příklady, jak techniky uvést efektivně do praxe.
V ceně workshopu je E-Book připravený formou koučovacího sešitu, který vám umožní zorientovat se ve vlastní situaci.
Umožní vám k jednotlivým bodům se postupně vrátit a nastavit komunikační strategii.
Těším se na společnou práci!
Prima kurz, který člověka posune o kus dál. Dozvíte se mnoho zajímavých podnětů.
Pro všechny, kteří chtějí začít podnikat i pro ty, kteří dělají v marketingu a chtějí své znalosti obohatit. Marketing jsou emoce, nejmocnější zbraň 21. století. Na to nesmíme zapomínat! :)
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: