Od nápadu k úspěšné službě? Zjistěte, co skutečně potřebují vaši zákazníci.
Tereza Kosnarová
Jmenuji se Tereza a více než 15 let se věnuji výzkumu a navrhovaní služeb. Jsem lektorkou kurzů designového myšlení, designu služeb a UX designu na univerzitách Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Máte spoustu skvělých nápadů, ale těžko si dovedete představit, jak je proměnit v úspěšné a fungující podnikání? Naučte se navrhnout svoji službu tak, aby si ji zákazníci pamatovali, doporučovali ji a vraceli se k ní. Vezměte si papír a tužku a zkuste si nakreslit / popsat zákazníka, který by za váš nápad zaplatil. Myslím to vážně, zkuste to :)
Jak byste ho popsali? Jak je starý? Kde pracuje? Jaké problémy řeší? Proč by ho měla zajímat služba, kterou pro něj chcete navrhnout? Co si myslí o vaší konkurenci? Proč se k nim vrací a proč je doporučuje? A dělá to vůbec? Je něco, čím ho můžete zaujmout a proměnit ho ve vašeho prvního zákazníka?
Pokud znáte své zákazníky pak víte, na jaké problémy naráží a co potřebují. Službu, kterou jim poskytujete, jste pak schopni upravit na míru jejich potřebám. Nebudete střílet naslepo a zkoušet, co může fungovat. Jednoduše to budete vědět.
Co se na kurzu naučíte?
✅ Popsat Vašeho (potenciálního) zákazníka, jeho potřeby a přání, obavy a očekávání.
✅ Zmapovat jeho zkušenost se službou nebo produktem (vaším nebo konkurenčním) a odhalit i ty nejmenší problémy, na které naráží.
✅ Tři kreativní metody, jak odstraňovat odhalené problémy a jak přinášet inovace do Vašeho podnikání.
✅ Připravit prototyp služby nebo produktu.
✅ Otestovat web či jinou on-line i off-line komunikaci. Získat zpětnou vazbu a zjistit, zda o službu někdo bude mít zájem.
✅ Zjednodušit si některé úkoly s využitím umělé inteligence.
Pro koho je kurz vhodný?
Pracujete s lidmi nebo pro lidi? Poskytujete nějakou službu? Máte vlastní produkt? Překládáte, školíte, ilustrujete, máte jógové studio, vyrábíte fotoalba, prodáváte nábytek? Pokud cítíte, že by vám hlubší znalost preferencí a potřeb vašich zákazníků pomohla poskytovat lepší služby, pak je kurz přesně pro vás.
Program kurzu
📌 Jak vypadá Váš typický zákazník?
Co ho odlišuje od jiných lidí? Proč nakupuje právě u Vás? Jaká jsou jeho očekávání? Co dalšího byste o něm měli vědět? A kolik zcela odlišných typů zákazníků vlastně máte? První část kurzu věnujeme vytváření popisu potřeb, preferencí, zkušeností a přání vašeho typického zákazníka.
📌 Vaše služba není jenom web!
V průběhu druhé části budeme mapovat celou cestu vašeho zákazníka a odhalovat překážky, na které při využívání Vaší služby naráží. Naučíte se, jak otestovat vaše nápady, web, on-line či off-line komunikaci.
📌 Kreativní metody pro odstraňování odhalených problémů
Naučíte se pracovat se třemi metodami, díky kterým budete schopni na zjištěné problémy reagovat inovací Vaší služby.
Kdo kurz vede?
Jmenuji se Tereza a více než 15 let se věnuji výzkumu a navrhovaní služeb. Jsem lektorkou kurzů designového myšlení, designu služeb a UX designu na univerzitách i v komerčním sektoru. Své klienty učím, jak využívat metody designového myšlení pro zlepšení služeb, které poskytují. Ráda pomůžu zlepšit i Vaši službu!
Další zajímavé kurzy
Online školení Google Analytics 4 prakticky
Webinář - online ,
Hvězda komunikace s Laštovkou na drátě a umělou inteligencí
Hledám úlevu od strachu – koučovací rozhovor
Brno ,
Jestli chcete vědět, jak si udělat uživatelský výzkum sami, jděte na kurz k Tereze. Tereza vám dá tipy, jak se od lidí dozvědět to, co potřebujete a ještě je můžete začít používat hned druhý den.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: