Obsahový triatlon | Fotka, Facebook a Instagram
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Kurz již navštívilo 13 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣
Tři lektoři. Tři témata. Celodenní kurz.
*Focení pro sítě
*Facebook
*Instagram
Obsah je král a reakčnost královna. Tři zkušení lektoři Radim Madarász (fotografie), Jana Skalková (Facebook) a Tina Benetinová (Instagram) spojili své síly a připravili celodenní školení pro úspěšný start na sociálních sítích. Přihlašte se na kurz a tvořte kvalitní obsah, na který budou vaši fanoušci a followeři reagovat.
Pro koho je kurz ideální?
Pro ty, kteří chtějí proniknout do tajů sociálních sítí, ale neodvažují se do toho jít na vlastní pěst. Ty, kteří chtějí spravovat sociální profily své firmy, ale nejsou si jistí, jak na to. Pro ty, kteří mají na správu Facebooku a Instagramu najaté profíky, ale chtějí více rozumět řeči jejich kmene. Zn.: Začátečníci, věční začátečníci a mírně pokročilí.
Důležitá poznámka: Pro absolvování kurzu byste měli umět uživatelsky ovládat Facebook a Instagram, stejně jako svůj mobilní telefon :)
Program kurzu
9.15–9.30 Zahájení kurzu
9.30–11.30 Jak fotit pro sociální sítě (klidně jen mobilem)
V dnešní době sekáme mobilní fotky jako Baťa cvičky. Radim vás naučí, jak udělat 5 krásných fotek, které mají hlavu a patu, místo 50 snímků, které skončí v digitálním propadlišti.
- Základní pravidla pro správné zachycení fotek
- Co je kompozice a k čemu slouží
- Jak zachytit váš produkt nebo službu
- Jak u fotografie pracovat s příběhem a emocemi
- Jak využít moodboardy pro tvorbu konzistentního obsahu
- Spousta praktických tipů pro postprodukci, které si přímo na místě vyzkoušíte
11.30–12.00 Přestávka na kávu, čaj a svačinku
12.00–14.00 Jak tvořit příspěvky na Facebook, aby si zasloužily reakci
Facebook rozhodně není mrtvý a vyplatí se s ním pracovat. Janča vás naučí, jak vytvořit poutavé příspěvky pro vaše facebookové stránky.
- Typy příspěvků a jejich (ne)výhody
- Jak funguje algoritmus a jak s ním pracovat
- Jak (ne)psat texty příspěvků
- Jak hodnotit úspěšnost příspěvků
- Trendy v tvorbě příspěvků pro stránky
- Tipy na online nástroje, které vám zjednoduší práci
14.00–14.30 Přestávka na kávu, čaj a svačinku
14.30–16.30 Jak ovládnout Instagram #levouzadni
Stále rostoucí popularitu Instagramu je potřeba využít. Tina vás zasvětí do jeho tajů a specifik a naučí vás, jak na této sociální síti nezapadnout, ale naopak být vidět a zaujmout.
- Obsahová strategie profilu
- Kreativní řízení profilu
- Jak sepsat dobré bio
- Jak (ne)používat hashtagy
- Jak často a kdy postovat
- Jak komunikovat s followery
- Jak (ne)pracovat s algoritmem
- Tipy na appky, které vám zjednoduší práci
- Spousta inspirace a dobrých tipů pod čarou
Co je v ceně kurzu?
- 6 hodin předávání know-how
- výukové materiály
- čaj, káva, svačinka
- sleva 50 % na konzultace
Přihlašování na kurz je možné nejpozději 72 hodin před konáním kurzu. Děkujeme :)
Další zajímavé kurzy
Ovládni Trello a staň se mistrem Nástěnkářem
Mobilní kancelář manažera či freelancera
NLP v praxi
Webinář - online ,
Minimalismus: Zjednoduš si život
Kdekoli v ČR ,
Jak na vizualizaci dat a data storytelling?
Praha ,
Kurz byl skvěle poskládaný, vše do sebe zapadalo. Velmi příjemná atmosféra. Informací akorát. Oceňuji, že tam byli po celou dobu všichni lektoři, kteří občas doplnili tu a tam informaci, která pěkně zapadla. Vše jsem ihned uvedla do praxe. Rozhodně mohu doporučit. Nejvíc oceňuji, že jsem získala za jeden den vhled do marketingu sociálních sítí a mohu se rozhodnout, kterým směrem se vydat. Využiji i slevu na osobní konzultaci s každým z nich.
Za mě moc přijemně vedeny workshop. Neveřila jsem jak rychle utekl a kolik rad a tipu jsme mohly nasbirat... jen co se za me týká poměr cena/odbornost (ve smyslu probiraných věcí, nikoli lektorů) mě kurz trošku zklamal. Osobně bych potřebovala za tuto cenu probrat moznosti propagace a cílení na zákazníky, jak spravne nastavit dané míření a čeho se vyhnout u placené reklamy. (Popř zaklady bussines manageru, coz by se urcite nevlezlo jako celek do harmonogramu, ale prislo mi ze o nem nepadlo ani slovo), ale rozhodne celkove hodnotím kurz kladně a můžu úplným začátečníkum vřele doporučit (Ve vysledku už jsem to i udelala :-)).
Spojení těchto 3 témat je skvělý nápad. Kurz splnil mé očekávání a zejména u práce s IG mi velmi otevřel oči, znalosti určitě využiji ve své praxi. Popis kurzu zcela odpovídá - já jsem se přihlásila z pozice klienta, který má na správu soc.sítí agenturu, ale potřebuje sám více proniknout do hloubky - zde školení zcela splnilo svůj účel.
Celkově kurz hodnotím kladně, všichni tři školitelé byli příjemní, občas hodili nějaký fórek a po celou dobu se starali o naše pohodlí. Kdo chce na kurz jít, počítejte s tím, že za těch pár hodin se dozvíte opravdu jen základy, které jsou však hodně důležité, abyste měli dále na čem stavět. Na zabíhání do nějakých detailů není prostor. Takže pro více pokročilé doporučuji kurz, který se bude věnovat pouze jednomu konkrétnímu tématu.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář:
Prosím, jaká je cena kurzu? Nejbližší termín? Děkuji. Šárka
Zrušit odpovědět na tento komentář Odpovědět