Obchod jinak: Jak efektivně získávat nové zákazníky - aneb probuzení vnitřního tygra
Radek Viktor Haštaba
Myslím, že je důležitý dělat v životě to, co člověku dělá radost, naplňuje ho a baví. Já jsem doma tam, kde můžu propojovat svoje zkušenosti se zkušenostmi Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
PRŮBĚH ŠKOLENÍ
Tréning je sestaven ze 3 základních částí, které se budou vhodně doplňovat a prolínat:
•Jsem si vědom, že každý jsme jiný, jedinečný a individuální - zahájíme tedy unikátní částí typologie osobnosti, čímž určíme pomocí speciálního testu kdo vlastně jsme - respektive, jaký jsme temperament aby každý mohl pak pracovat se zapracováním svého temperamentu do technik obchodních i jiných jednání
•Část MENTÁLNÍ PŘÍPRAVY na obchodní jednání, kde budeme aplikovat principy a prvky BOJOVÝCH UMĚNÍ A UMĚNÍ VÁLKY, k optimálnímu naladění do dané obchodní akce či situace. (příprava na telefonát, nebo obchodní jednání)
•Složka dovednostní, kde si probereme přesné a funkční postupy, JAK ZÍSKAT NOVÉHO ZÁKAZNÍKA, které jsem ověřil dlouholetou praxí. Budu hodně uvádět příklady z praxe.
ČEMU SE V RÁMCI ŠKOLENÍ BUDEME VĚNOVAT
• Získávání nových zákazníků podle vzorce: STRATEGIE + SEBEJISTOTA + ČAS + TLAK
• Jak zvolit správný rytmus akvizičního jednání ( zde využijeme principy Aikidó)
• Jak provést rychlý průzkum, zjistit informace a zvolit správný akviziční cíl
• Jak se dostat na první schůzku – krok za krokem, praxí ověřený a fungujicí AKVIZIČNÍ TELEFONÁT / AKVIZIČNÍ E-MAIL
• Jak se na ladit na telefonát – mentální cvičení – eliminujeme strach a probudíme razanci, zapracujeme na intonaci a tónu
• Jak se na jednání dokonale připravit – strategie
• Jak tvořit důvody, proč by měli spolupracovat právě s vámi
• Jak používat otázky k rozpovídání, naladění protějšku, a ke zjištění potřeb zákazníka
• Jak si navodit PEVNÝ VNITŘNÍ POSTOJ – psychodynamika KLIDNÝ / PEVNÝ / RAZANTNÍ + HARA a její síla
• Jak rozvíjet dobré vnímání – umění napojení, vcítění se, empatické naslouchání, zájem, jako supernástruje
• Jak pracovat s vizualizací, tak aby nám pomohla dosáhnout náš cíl
• Jak se naladit hudbou na schůzku
• Jak se rychle zbavit nervozity a stresu před jednáním či telefonátem
• Jak vystupovat na akvizičním jednání krok za krokem
• Jak eliminovat své slabé stránky a stavět na silných
• Jak postupovat po jednání – zápis z jednání jako efektivní funkční nástroj k dosažení cíle (zbraň k plnění dohodnutého)
• Jak udržovat kontakt – dohody a termíny
• Jak se vyhnout zástupným důvodům aneb – ETIKA, AUTENTICITA, OTEVŘENOST, UPŘÍMNOST, A PŘÍMOST v obchodě, jako to vůbec nejúčinnější
CO SI S SEBOU URČITĚ VEZMĚTE
- Zápisník, do kterého rádi píšete a psací potřeby se kterými rádi píšete
- Volnější pohodové oblečení, ve kterém se cítíte dobře
- Podložku, na kterou si můžete sednout - případně lehnout
- O ostatní se postarám
PRO KOHO JE WORKSHOP URČENÝ
- Pro ty z vás, kdo se chtějí inspirovat, jak se dobře naladit a připravit na jakoukoli důležitou životní situaci tak, abyste se k ní postavili čelem a úspěšně ji vyřešili
- Pro ty z vás, kdo se chtějí seznámit s novými a neotřelými postupy v obchodě
- Pro ty z vás, kdo chtějí úspěšně a efektivně získávat nové zákazníky, ať už pracují v jakémkoli obchodním oboru a chtějí si tak zvednout svůj životní standard
S ČÍM Z KURZU ODEJDETE
- S ochutnávkou STAVU vhodného k akvizičním jednáním
- S konkrétními postupy a návody, jak získávat nové zákazníky a dosáhnout svého
- Se spoustou uvolňovacích a nabíjecích technik a meditací pro každodenní život
Další zajímavé kurzy
Vytvářejte stránky ve WordPressu
Brno ,
Jak zkrotit nejen pastelky?
Praha ,
Šťavnaté slajdy - naučte se vytvářet skvělé prezentace
Praha ,
Jak připravit kurz na Naučmese.cz
Hravě na spoření a úvěry s Excelem
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Jak na pojištění
První řečnický klub Školy rétoriky
Praha ,
Jak na obsah jako profesionální kreativci
Praha ,
Smysluplné rozhovory
Brno ,
Dětská jóga VI - hrátky pro dětské nožky
Webinář - online ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: