MARKETINGOVÁ STRATEGIE BEZ BLUDIŠTĚ: Pochopte, co opravdu funguje

Týna Najmanová

Jsem věcný optimista, milovník dobré kávy, asijského jídla a marketingu, v kterém se pohybuji přes 13 let. Několik let jsem pracovala v reklamních agenturách, Více o lektorovi »

Týna Najmanová

Jsem věcný optimista, milovník dobré kávy, asijského jídla a marketingu, v kterém se pohybuji přes 13 let. Několik let jsem pracovala v reklamních agenturách, Více o lektorovi »

Bude upřesněno, Praha (mapa)

už jen 3 účastníci a kurz se uskuteční

Zbývá 20 míst

Nevyhovuje ti vypsaný termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti obratem vědět, jakmile lektor vypíše další nové termíny.

Lámete si hlavu nad marketingem, ale pořád nevíte, jak ho uchopit?
Vyhazujete peníze za reklamu, která nefunguje?
Chcete mít jasný plán a konečně pochopit, co a proč děláte?

Tento kurz vás naučí, jak přemýšlet o strategickém marketingu bez nesmyslů a zbytečných nákladů. Získáte přehled o tom, jak budovat značku, oslovit správné zákazníky a nastavit efektivní marketingovou komunikaci. Vše přehledně, srozumitelně a použitelně v praxi.

 

O ČEM TO BUDE?

Značka – Kdo jste, proč existujete a co vás odlišuje od konkurence?
Zákazníci – Jak je najít, pochopit a efektivně s nimi komunikovat?
Trh a konkurence – Proč je dobré mít přehled a jak s tím pracovat?
Data a analýzy – Kde získat podklady, které vám pomohou při rozhodování?
Marketingový plán – Jak vytvořit plán, který vám nebude ležet v šuplíku?

 

PRO KOHO JE KURZ?

  • Začínající podnikatele, kteří chtějí marketing nastavit správně.
  • Podnikatele, kteří už zkusili různé přístupy, ale výsledky pořád nepřicházejí.
  • Nadšené markeťáky, kteří chtějí strategii dělat systematicky.
  • Každého, kdo potřebuje pro svůj projekt marketingovou podporu.

Kurz je pro všechny, kteří nechtějí jen bezmyšlenkovitě utrácet za reklamu, ale chtějí pochopit, jak marketing skutečně funguje a jak ho dělat efektivně.

 

CO SI ODNESETE?

  • Jasný přehled o tom, co v marketingu dává smysl a co ne.
  • Praktické nástroje a postupy pro tvorbu vlastní strategie.
  • Schopnost rozhodovat se na základě dat, ne odhadů.
  • Ušetříte čas i peníze, protože nebudete dělat marketing metodou pokus-omyl.

 

KDO JSEM JÁ?

Týna – věčný optimista, milovník dobré kávy, asijského jídla a marketingu, v kterém se pohybuji přes 14 let. Několik let jsem pracovala v reklamních agenturách, kde jsem měla možnost pracovat na stovkách projektů pro různé klienty – od malých rodinných firem po korporace, od čokolád po stavebniny. Viděla jsem, jak se marketing vyvíjí, klienti překlápí do online světa a otevírají se nové možnosti pro podporu značek. Nyní jsem přes 5 roky na volné noze a pomáhám společnostem i jednotlivcům řešit marketing komplexně, pomocí dobře postavené strategie. 

 

Doprovodné fotky

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.