Marketingová gramotnost podnikatele

2619270-32447607_m.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Zaostřeno na marketingový plán. Tvorbu obsahů. Linkedin. Facebook. E-mailing

Naučte se elementárním a naprosto zásadním marketingovým aktivitám, bez kterých se ve světě internetu neobejdete.

Poznejte zákazníka a jeho přání. Odhalte kompletní kanály marketingové komunikace. Jejich klady i nešvary. Vytvořte trefnou marketingovou strategii. Získejte pozornost. Vzbuďte důvěru. Prodejte a opatřete si věrné zákazníky.

Osvojte si marketingové návyky a vrhněte se do komunikace sami

Následující kroky, jež se naučíte,  vás nasměřují na vlnu marketingové komunikace. Využijete je znova a znova. Při podnikání. Budování osobního brandu. Pro jednotlivé projekty či produkty….

Nečekejte zázračná řešení, ale prověřené marketingové postupy, které vám otevřou nové možnosti.

  • Možnosti „malého“ marketingu

Vysvětlíme si, jaká úskalí „malého“ marketingu na vás čekají. Proč se nemůžete měřit s úspěchy gigantů. Kolik je dost a jaká je všední realita marketingu malého podnikatele.

  • Sestavení marketingového plánu

Sestavíme marketingový plán dle připravené šablony. Vybereme ideálního zákazníka a pochopíme, co potřebuje a co si o nás bude myslet. Pochopíte marketingový i komunikační mix. Ukážu vám veškeré kanály komunikace, které máte k dispozici. Sestavíme akční plán marketingových aktivit na 12 měsíců dopředu.

  • Tvorba obsahu

Pochopíte důležitost nákupního procesu zákazníka a proč jednotlivé fáze nepřeskakovat. Mezi jakými formami obsahu máte na výběr. A jak vytvořit úderné obsahy pro základní komunikační kanály. Co funguje a co nikoliv a kolik je dost.

  • Facebook

Jak se tvoří cílová publika z e-mailingu, telefonních čísel či webu. Proč je dobré tvořit vlastní obsah a jak. Co je vhodná frekvence a jak využít reklamu. A proč vše měřit.

  • Linkedin

Založíme a vytuníme firemní i osobní profil. Ukážeme možnosti, kde a jak získávat fanoušky a nová spojení. Jak na Linkedinu komunikovat a obchodovat.

  • E-mailing

Pochopíte, kdy a k čemu je vhodné e-mailing využít. Jak často a kudy budovat hodnotnou databázi. Připomeneme si zákonná omezení. V systému Mailchimp vytvoříme první hodnotnou kampaň. 

  • Automatizované nástroje

Ovládneme základní nástroje na automatizaci marketingových procesů. Těch, které jsou k dispozici zdarma či za babku.

 

Školení je dvoudenní a je rozděleno do 7 modulů. Obsahuje tištěné i online materiály, ke kterým se můžete kdykoliv vrátit. 

Vlastní počítač si prosím přineste s sebou, ať si můžete na vlastní kůži vše prakticky vyzkoušet!

 

Malý přídavek

  • Šablona marketingového plánu

Získáte detailní šablonu marketingového plánu na 12 měsíců dopředu. K využití na jakékoliv projekty, které nosíte v hlavě.

Podrobné návody a šablony na vytvoření marketingové strategie. Návody na ovládnutí komunikačních kanálů. Vznikají průběžně každý měsíc již od roku 2012.

  • Drobné občerstvení

Výborné koláčky a slané pečivo od mých úžasně šikovných kamarádek. Káva. Čaj či voda, co hrdlo ráčí. To je naprostá samozřejmost.

Doprovodné fotky

  • 5528700-22006219_m.jpg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.