Marketingová gramotnost podnikatele
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Zaostřeno na marketingový plán. Tvorbu obsahů. Linkedin. Facebook. E-mailing
Naučte se elementárním a naprosto zásadním marketingovým aktivitám, bez kterých se ve světě internetu neobejdete.
Poznejte zákazníka a jeho přání. Odhalte kompletní kanály marketingové komunikace. Jejich klady i nešvary. Vytvořte trefnou marketingovou strategii. Získejte pozornost. Vzbuďte důvěru. Prodejte a opatřete si věrné zákazníky.
Osvojte si marketingové návyky a vrhněte se do komunikace sami
Následující kroky, jež se naučíte, vás nasměřují na vlnu marketingové komunikace. Využijete je znova a znova. Při podnikání. Budování osobního brandu. Pro jednotlivé projekty či produkty….
Nečekejte zázračná řešení, ale prověřené marketingové postupy, které vám otevřou nové možnosti.
- Možnosti „malého“ marketingu
Vysvětlíme si, jaká úskalí „malého“ marketingu na vás čekají. Proč se nemůžete měřit s úspěchy gigantů. Kolik je dost a jaká je všední realita marketingu malého podnikatele.
- Sestavení marketingového plánu
Sestavíme marketingový plán dle připravené šablony. Vybereme ideálního zákazníka a pochopíme, co potřebuje a co si o nás bude myslet. Pochopíte marketingový i komunikační mix. Ukážu vám veškeré kanály komunikace, které máte k dispozici. Sestavíme akční plán marketingových aktivit na 12 měsíců dopředu.
- Tvorba obsahu
Pochopíte důležitost nákupního procesu zákazníka a proč jednotlivé fáze nepřeskakovat. Mezi jakými formami obsahu máte na výběr. A jak vytvořit úderné obsahy pro základní komunikační kanály. Co funguje a co nikoliv a kolik je dost.
Jak se tvoří cílová publika z e-mailingu, telefonních čísel či webu. Proč je dobré tvořit vlastní obsah a jak. Co je vhodná frekvence a jak využít reklamu. A proč vše měřit.
Založíme a vytuníme firemní i osobní profil. Ukážeme možnosti, kde a jak získávat fanoušky a nová spojení. Jak na Linkedinu komunikovat a obchodovat.
- E-mailing
Pochopíte, kdy a k čemu je vhodné e-mailing využít. Jak často a kudy budovat hodnotnou databázi. Připomeneme si zákonná omezení. V systému Mailchimp vytvoříme první hodnotnou kampaň.
- Automatizované nástroje
Ovládneme základní nástroje na automatizaci marketingových procesů. Těch, které jsou k dispozici zdarma či za babku.
Školení je dvoudenní a je rozděleno do 7 modulů. Obsahuje tištěné i online materiály, ke kterým se můžete kdykoliv vrátit.
Vlastní počítač si prosím přineste s sebou, ať si můžete na vlastní kůži vše prakticky vyzkoušet!
Malý přídavek
- Šablona marketingového plánu
Získáte detailní šablonu marketingového plánu na 12 měsíců dopředu. K využití na jakékoliv projekty, které nosíte v hlavě.
Podrobné návody a šablony na vytvoření marketingové strategie. Návody na ovládnutí komunikačních kanálů. Vznikají průběžně každý měsíc již od roku 2012.
- Drobné občerstvení
Výborné koláčky a slané pečivo od mých úžasně šikovných kamarádek. Káva. Čaj či voda, co hrdlo ráčí. To je naprostá samozřejmost.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: