Marketing a strategie: Budujte své značky
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Budujte svoji dobrou pověst a značku s marketingovým expertem s 24 lety praxe v oblasti řízení marketingu nadnárodních značek v ČR na 1 denním interaktivním workshopu. Připravujete-li zásadní změnu v nabídce, chcete-li nastartovat již běžící podnikání nebo zcela začínáte, získejte praktické tipy jak na to.
Když nebudujete svoji značku vy, dělají to za vás druzí! Značka je vaše pověst!
Struktura kurzu:
- Boření marketingových mýtů – co se jen tak říká a co funguje při stanovení strategie značky
- Techniky k rozpoznání silných stránek (osobnosti, produktu, firmy)
- K čemu je značka? – pilíře, typologie, komunikace, jedinečnost a přínosy
- Umění říkat NE ve správný čas
- Příklady účastníků kurzu pod drobnohledem experta na marketing
- Moderovaná diskuse účastníků
Obsah kurzu svolává k setkání lidí se zájmem o tvorbu značek. V již proběhlých kurzech zástupci marketingových oddělení výrobních firem byli inspirování příběhy značek živnostníků či majitelů firem ze zcela jiné oblasti podnikání. Prostřednictvím probíráním teorií, které jste mohli opakovaně slyšet, ale neuvedli jste je do praxe objevíte synergický efekt různorodých činností pro budování silné značky. Neobjevujeme kolo, učíme se na něm jezdit.
Pro koho to je?
- Podnikatele, kteří se soustředí intenzivně na svou práci, ale na budování značky pořád nějak nemají čas.
- Živnostníky, kteří vnímají, že jsou značkou, ale nevědí, jak to rozvinout a dát o sobě vědět.
- Korporátní pracovníky, kteří chtějí posílit a podporovat brand, v němž žijí a pracují.
- Specialisty marketingu, kteří se chtějí nechat inspirovat zkušenostmi druhých s respektem k jejich odlišným záměrům a zkušenostem.
- Všechny jednotlivce, kteří si chtějí ujasnit, jak budovat svoji pověst, být prospěšný a umět se prezentovat tak, aby se dostavil úspěch.
Lektor kurzu: Ing. Jaroslav Fabián, MBA, ACC (ICF), lektor Vím, co chci, marketingový ředitel ESET software
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: