LinkedIn - nástroj pro získávání nových klientů
Lukáš Cypra
Obchodu se věnuji už 18 let, takže bych vlastně mohl být takový obchodnický dospělák :) Stále mne ale baví objevovat a rozvíjet nové způsoby toho, jak zjistit a Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Kurz již navštívilo 29 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣
Sociální síť LinkedIn je vnímána hlavně jako nástroj pro personalisty, rekrutéry a hledače nového zaměstnání. K tomu se určitě hodí dobře a existuje hned několik kurzů, které ukazují jak na to.
Kromě toho, je ale LinkedIn také výborným nástrojem pro navazování a budování vztahů ... tedy pro získávání potenciálních zákazníků, a to především v segmentu B2B (business-to-business). Osobně jsem letos v dubnu oslavil 10 leté výročí jeho využívání právě pro tyto účely :-)
Tento kurz vás provede různými zákoutími LinkedInu tak, abyste jej pro získávání svých zákazníků byli schopni využívat i vy a doplnit tak stávající způsoby, které pro získávání zákazníků využíváte.
Jaká témata probereme?
V rámci kurzu se budeme věnovat minimálně těmto tématům:
- Co od LinkedInu v tomto směru čekat, co ne a proč
-
Osobní profil - pár hlavních bodů.
-
Oslovení / kontaktování lidí - konkrétní postupy, jak oslovovat, navazovat vztahy atd.
-
Skupiny - k čemu jsou dobré a k čemu ne
-
Firemní stránka - ano, ne, proč?
-
Varianty LinkedIn Premium - ano, ne, proč?
-
Reklamní kampaně na LinkedIn.
- Různé doplňky a nástroje, kterými si práci s LinkedInem zjednodušit
U každého tématu se dozvíte jak základy (pokud bude třeba), tak různé zkratky, tipy a triky, ke kterým jsem se za 10 let využívání LI dopracoval. Některým tématům se budeme věnovat více, některým méně, podle zkušeností a zájmu účastníků.
V rámci kurzu budeme pracovat online tak, abyste si mohli jednotlivé kroky vyzkoušet a otestovat na vlastní kůži :)
Pro koho je kurz určen?
-
obchodníky v B2B, nezávisle na oboru či velikosti firmy,
-
marketéry a ostatní zaměstnance, kteří se podílí na získávání/oslovování zákazníků,
-
freelancery,
-
podnikatele, kteří odpovídají i za obchodní aktivity.
- kohokoliv dalšího, koho LinkedIn, případně B2B obchod zajímá :-)
Předpokladem je alespoň základní znalost fungování sociálních sítí, je alespoň základy vlastního LinkedInu.
Co s sebou?
-
Ideálně notebook, případně tablet,
-
dotazy, které vás napadají :)
Co získáte?
-
spoustu tipů, triků, postupů, strategií a návodů
-
přístup k materiálům používaným při kurzu
-
přístup do skupiny, exkluzivně pro účastníky tohoto (a firemních..) kurzů
-
možnost propojit se a networkovat s ostatními účastníky kurzu (i těch předešlých)
-
malé občerstvení
Před zahájením kurzu vám zašlu krátký, několika otázkový dotazník tak, abych si lépe ujasnil složení účastníků a mohl případně obsah přizpůsobit.
No a vzhledem k tomu, že jak LinkedIn i tak i samotný obchod jsou také o networkingu, tak v případě zájmu a zůstanou-li síly, můžeme po skončení ještě pokračovat v některé z restaurací poblíž :)
Další zajímavé kurzy
Jak připravit kurz na Naučmese.cz
Time management: Čas na život
Praha ,
Restaurování nábytku
Praha ,
Vytvářejte stránky ve WordPressu
Brno ,
Excel: Kontingenční tabulky a grafy
Praha ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Jak na pojištění
První řečnický klub Školy rétoriky
Praha ,
Jak na obsah jako profesionální kreativci
Praha ,
Smysluplné rozhovory
Brno ,
Dětská jóga VI - hrátky pro dětské nožky
Webinář - online ,
Kurz byl super, splnil mé očekávání, byl velmi přínosný.
splnil má očekávání, dozvěděl jsem se, co jsem potřeboval
Super! Byl jsem navýsost spokojený. Pěkné bylo představení reklamy a jejího využití a mnoho dalších tipů a triků. Na Lukášovi je vidět, že na LinkedIn tráví mnoho hodin a aktivně ho používá pro navazování byznys vztahů.
Na kurzu jsme se dozvěděli množství užitečných tipů a rad, jak LinkedIn efektivně využívat ověřené v praxi.
Dobrý a inspirující. Líbí se mi péče o účastníky před kurzem i po, jednoznačná komunikace, přesné informace.
Kurz je vhodný pro ty, kteří už s Linkedin nějakou zkušenost mají, pokud bych to viděla poprvé, bylo by toho opravdu moc.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: