Komunikace značky: PR, soci sítě, obsah a co dál?
Roman Hřebecký
Ahoj, jsem Roman. Roman Hřebecký. Spoustu let dělám PR, sociální sítě a copywriting. Díky těmhle zkušenostem umím dneska tolik moderní content marketing. Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Kurz již navštívilo 27 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣
- PR hýbe světem marketingu pár let.
- Copywriting je pecka taky nějaký pátek.
- Sociální sítě vzývá každý druhý.
- Content marketing je mantra současnosti.
A co je na tom nejlepší? Každý o tom mluví, všichni to chtějí, ale čert ví, proč vlastně. A přitom
- Vyznat se v tom není nic složitého.
- Možná nic z toho nepotřebujete...
- ...a jestli jo, zvládnete si tenhle marketing rozhýbat sami...
- ...nebo budete mít po tomhle kurzu jasno, co chcete, co potřebujete a příště už se nenecháte napálit
Vystrčte hlavu z krabice. Zažeňte profesní slepotu. Stačí si uvědomit, jak využít to, co umíte, nebo co umí vaši klienti, a že pro propagaci existuje fůra kanálů. Vyberte si ty funkční. Ale všechny, prosím pěkně. A nezapomeňte je propojit. Ušetříte energii, čas i peníze.
Věřím tomu, že:
- Kvalitní PR a dobrá komunikace na sociálních sítích mohou být cestou k úspěchu.
- Kreativita může být levnější a efektivnější než PPC a SEO, nebo je skvěle doplní.
- Dobré texty (copywriting) u vás na webu nebo na sociálních sítích mají přesah do PR (nebo by aspoň měly mít).
- Obsah a informace, které o své značce publikujete, nebo které o ní vyjdou, je možné recyklovat a opakovaně využívat.
Naučte se rozpoznat, co všechno pro svůj marketing potřebujete, nebo co chce váš klient.
Určeno všem, kdo:
- chtějí mít jasno v propagaci podlinkovými kanály
- “jen” píší (copywriteři)
- dělají “jen” PR (píáristi)
- jsou “jen” specialisté na sociální sítě.
Kašleme na teoretickou nalévárnu aneb:
- v kurzu dostanete prostor vy a vaše marketingové otázky
- dostanete okamžitou zpětnou vazbu a další pohledy na to, jak (se) marketovat
- prakticky si ověříte, že uvažovat o marketingu není taková věda, jak by se mohlo zdát
- využijete selský rozum
- budete networkovat - setkáte se s řadou zajímavých lidí. I těch, kteří vás někam posunou
- nebo budete prostě jen poslouchat, vstřebávat a přemýšlet
Adrenalinová marketingová show je tu pro vás. (pssst - tahle věta je hrozivý propagační blábol)
Další zajímavé kurzy
Nad kávou o tom, jak lépe využít Salesforce
Praha ,
Jak připravit kurz na Naučmese.cz
Budete se brát? Vyrobte si snubní prsteny
Frýdek-Místek ,
Děti a peníze - Bezpečí našich dětí aneb jak chytře tvořit rezervy?
Improvizační kurz - Dropimprov
Praha ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Radkova Rétorika #1: „Poslouchají mě vůbec?“
Praha ,
Módní workshop; Sama sobě stylistkou
Praha ,
Budování značek: prakticky & účelně
Ostrava ,
Koktejly jsou věčné
Praha ,
Smysluplné rozhovory
Brno ,
Kurz se mi líbil svojí "okleštěností" od teorie. Vše bylo ukázáno na konkrétních příkladech, to bylo super a více přínosné.
přínosný, byť mi něco chybí, ale nedokážu určit, co to je; asi více teoretických popisů marketing. a PR mechanismů na příkladu velké společnosti či projektu
Vlastně to nebyl až tak kurz :-)
Líbí se mi interakce s ostatními.
Super. Stukturace, podání, slidy, zajímavé myšlenky a hlavn+ vtažení účastníků v poslední části. A víno :)
Pokud vás baví příklady z praxe a reálné projekty, pak je tento kurz pro vás to pravé. Bavila mě praktická část a diskuze nad jednotlivými projekty. Skvěle moderované. Díky Romane.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: