Komunikace pod tlakem: Jak na agresivní útoky a intriky v komunikaci
Soňa Uhrová
Po 10 letech namáhavé práce pro nadnárodní korporace jsem se rozhodla, že to zkusím jinak … SRDCEM. Vrátila jsem se k původnímu oboru, který jsem vystudovala. Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Novodobá komunikace se omezuje na tzv. písmenkování pomocí nejrůznějších moderních komunikátorů jako je SKYPE, Facebook, WhatsApp, nebo také email.
Co všechny tyto neosobní formáty komunikace spojuje?
KOMUNIKACE bez emocí (emotikony a smajlíky nám nepomůžou), zbytečná NEDOROZUMĚNÍ a DEZINTERPRETACE napsaného textu, který si každý vykládá po svém na základě zajetých vzorců a zranění, která si většinou neseme z dětství.
Že je někdy lepší nepříjemné věci bez obalu napsat, než se vystavovat nepříjemné osobní konfrontaci?
Je to určitě pohodlnější, ale POZOR!
Potlačované EMOCE je potřeba ventilovat. Výsledkem neosobní komunikace jsou emaily plné ZRAŇUJÍCÍCH slov, OSOBNÍ ÚTOKY, HÁDKY, MANIPULACE a nejrůznější HRY, když už nevíme kudy kam.
Nakonec se v nás emoce stejně nahromadí a vyletíme jako čertík z krabičky. Znáte to také?
Osobní konfrontaci se nakonec stejně nevyhneme.
JAK Z TOHO VEN?
Na WORKHOPU SI UKÁŽEME:
- JAK zvládat emočně vypjaté komunikační situace.
- JAK si hravě poradit s agresivními útoky v komunikaci.
- PROČ je výhodné, naučit se řešit konflikty. JAK? VYJEDNÁVÁNÍM.
- Podíváme se na zoubek MANIPULACI. JAK si lidé hrají?
- Odhalíme vzorce intrik v konkrétních komunikačních situacích.
- Ukážeme si základní komunikační vzorce.
- ASERTIVITA: Jak to s ní vlastně doopravdy je?
- PROČ je dobré, naučit se říkat NE.
PRAKTICKÁ ČÁST
Na závěr probereme konkrétní řešení krizových situací v komunikaci.
Na modelových příkladech si ukážeme, jak efektivně zvládat situace pod tlakem. Jak se na nepříjemný rozhovor připravit a vyzkoušíme techniky, které nám pomohou překonat strach z konfliktu.
Workshop probíhá interaktivní formou, vítány jsou vlastní příklady z praxe a aktivní zapojení.
Těším se na vás!
Kurz byl z mého pohledu zaměřen na konrkétní situace účastníků, což bylo fajn, rozebrat si vlastní situace, jak se daly komunikovat jinak. Je to více o osobním přístupu k náročným situacím a to tom, jak se v nich cítit dobře nebo aspoň ne špatně. Já jsem z kurzu získala, co jsem očekávala.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: