Jak udělat super dotazník a správně interpretovat data
Eva Kneblová
Na základce mi doporučovali matematickou třídu, střední školu jsem právě v matematice reprezentovala na olympiádě, nakonec je ze mě nepraktikující politoložka a Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Marketingový průzkum vám může přinést spoustu užitečných informací. Pokud je ale udělaný správně. Co to znamená? Přijďte se seznámit s jeho jednotlivými fázemi na prakticky orientovaný kurz. Dozvíte se například:
? Jak položit otázky, aby respondenty nemátly
? A kolik jich tak vymyslet
? Jak je dobré nenechat si dotazník před vypuštěním do světa jen pro sebe
? Jak zvýšit jeho návratnost
? Které údaje si dokážete zjistit sami a na které je lepší si zaplatit agenturu
? Jak připravit přehledný graf, aby z něj každý na první pohled poznal, co má ukázat
? Jak používat statistické údaje, aby to nebyla nuda
? Jak je důležitý kontext, ve kterém se data interpretují
? Jak se jako čtenář nenechat ošálit vším, co vypadá sofistikovaně
Kromě spousty tipů, jak z průzkumu vytěžit co nejvíce, vám také ukážu, jak co naopak nedělat :-).
Kurz je vhodný pro:
- firemní marketéry, kterým šéf řekl „Měli bychom udělat průzkum,“ ale oni s ním nemají zkušenosti
- firemní marketéry, které sice šéf nezaúkoloval, ale sami cítí potenciál takto získaných dat
- novináře
- studenty ekonomických a společenskovědních oborů, kteří se nespokojí jen s teorií
- kohokoliv dalšího, kdo se chce seznámit s průzkumy
- kohokoliv dalšího, kdo se chce seznámit se mnou :-).
Délka kurzu: Včetně dotazů (nebojte se přinést si vlastní dotazníky) bychom se měli vejít do 2, maximálně 2,5 hodin/y.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: