Jak si udělat logo a správné nastavit vizuální identitu značky?
Martina Tóthová
Jsem profík v oboru vizuální komunikace. Maluji, kreslím, tvořím grafické návrhy:https://navolnenoze.cz/prezentace/martina-tothova/ Když jsem objevila roli Více o lektorovi »
Víte, že dříve, než začnete pracovat na vlastním logu, je správné si rozmyslet, jaké hodnoty bude vaše značka manifestovat?
• vize
• podstata značky
• tonalita marketingové komunikace
To jsou otázky, které si zodpovíme hned v úvodu a které nás efektivně vedou k dobrému výsledku.
Logo je především prostředek identifikace. Ujasnění si podstaty značky je správným krokem, který nastartuje i její vizuální komunikaci nejlépe.
Korporátní identitou jsem se zabývala v mezinárodních reklamních agenturách více než dvacet let. Základy, které výborně slouží velkým značkám teď aplikuji v lokáním měřítku:
https://www.behance.net/STUDIOto08_net
https://navolnenoze.cz/prezentace/martina-tothova/
Kurz je určen pro všechny, kteří uvažují o vytvoření vlastní značky pro službu nebo produkt, i pro ty, co si pohrávají s grafickými programy a chtějí se začít věnovat grafickému designu.
Další zajímavé kurzy
SEO optimalizace pro vyhledávače lidsky a srozumitelně
Životní zkušenost a její obraz v mysli
Brno ,
15 tipů: jak získat nové přátele
Děti a peníze - Bezpečí našich dětí aneb jak chytře tvořit rezervy?
Hlasem k sobě: síla více-hlasu
České Budějovice ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Jak na obsah jako profesionální kreativci
Praha ,
Základy háčkování
Praha ,
Kurz mongolské kaligrafie: písmo, jak ho neznáte
Brno ,
Najděte svůj osobitý styl (a už ho neztraťte)
Praha ,
Re-Design - Renovace nábytku
Praha ,
Kurz splnil má očekávání. Výklad byl srozumitelný i pro člověka bez grafického vzdělání. Jde spíše o uvažování do hloubky, jak si člověk logo představuje, nad čím vším se zamyslet, než grafický kurz jako takový.
Reakce lektora: Vždy záleží na účastnících. Většinou přichází zájemci o vytvoření loga pro svůj projekt či firmu, ale jsem otevřena také pro ty, kteří se chtějí tvorbě logotypů a vizuální identity značky věnovat profesionálně. Pak postupujeme ve druhé polovině kurzu jinak-)
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: