Jak přemýšlet o videu? Individuální kurz
Amálie Kovářová
Má za sebou několik krátkých filmů, celou řadu reklam a komiksovou knihu o TGM. Vystudovala režii na FAMO v Písku. Natáčení ji prostě baví. Více najdete na Více o lektorovi »
Kurz je individuální
Poznámka k termínu
zaváděcí cena
"To se spraví v postpro." ... "Z toho se vystřiháte, ne?!" ... "Nám to stačí natočit na foťák – když tak vám půjčíme i náš."
Tak s tímhle se jako filmař setkávám dost často, a právě proto jsem se rozhodla uspořádat tenhle workshop. Cílem je přiblížit lidem v marketingu a obchodu svět filmařů – prostě prolomit ledy, abychom si víc rozuměli, a vysvětlit, že se to v postprodukci sice spravit dá, ale bude to stát randál, a proč.
Tenhle workshop je ideálním pro všechny, kteří by rádi využívali videa k propagaci, ale nemají představu o cenách, o rozdílech v kvalitě a vůbec ani o tom, jak vlastně správně video zadat.
Proč vůbec video potřebujete? Co vám může přinést? Tady pár faktů o videích:
- 94 % e-populace používá youtube.
- Příspěvky na sociálních sítích s videem mají o 48 % více zhlédnutí.
- V průměru tráví lidé 2,6 x více času na stránkách s videem než bez něj.
- Přidání videa do emailů může zvýšit míru prokliku až o 300 %.
- Facebook předpokládá, že do roku 2021 budou na jeho platformě převážně videa.
- Více najdete zde: https://biteable.com/blog/tips/video-marketing-statistics/.
Videí je všude plno a bude jich víc, jak v konkurenci uspět?
Základem je totiž stejně jako u veškeré marketingové komunikace zodpovědět základní 4 otázky:
CO? Co vlastně chci propagovat? Má to být moje značka? Má to být nějaký produkt?
PROČ? Proč se chci prezentovat? Ke komu se má video dostat? Co tím chci získat?
JAK? Jak zapůsobit na moji cílovou skupinu? Jaký nápad zvolit, abych je zaujal/a? Jakou formu videa zvolit?
KDE? Kde video budu propagovat? Kde všude ho můžu pustit? Kam ho chci primárně umístit?
V kurzu na všechny tyto otázky odpovíme a zároveň společně budeme hledat cesty, jak přemýšlet právě o vašem produktu/projektu a jakou strategii pro něj zvolit.
Co vás na kurzu čeká?
- Porovnáme rozdíly v kvalitě videa a definujeme, co pro nás ten rozdíl znamená.
- Dozvíte se, kolik co přibližně stojí a proč 😊
- Rozebereme úspěšné reklamy a definujeme si, proč se nám líbí a proč na nás působí.
- Naučím vás, jak přijít na nápad, jak napsat námět a jak zvolit správné zpracování
- Rozhodujících je prvních 6 vteřin videa – vysvětlím vám proč a poradím vám, jak si získat diváka.
- Na konkrétním produktu si vyzkoušíme, jak o videu přemýšlet a jak ho správně zadat.
Budu se na vás těšit!
P. S.: Nepotřebujete nic víc než tužku a papír nebo notebook.
Další zajímavé kurzy
Jak se pohnout z místa a stát se žádaným grafickým designérem
Praha ,
Foťte iPhonem jako zrcadlovkou a těžký foťák nechte doma
Praha ,
CV, které vás dovede k vysněné práci
Praha ,
Design vaší jedlé přírodní zahrady
Praha ,
Radkova Rétorika #1: „Poslouchají mě vůbec?“
Brno ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Jak na obsah jako profesionální kreativci
Praha ,
Základy háčkování
Praha ,
Osudové vztahy: Spřízněné duše, dvojplameny, napojení a bezpodmínečná láska
Praha ,
Najděte svůj osobitý styl (a už ho neztraťte)
Praha ,
Re-Design - Renovace nábytku
Praha ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář:
Dobrý den,
Zrušit odpovědět na tento komentář Odpovědětrád bych se zeptal, u kurzu ´´Jak přemýšlet o videu?´´ nejde tedy o technickou stránku tvorby videií, ale o hledání námětu, psaní scénáře ve vztahu k marketingu, k cílové skupině (její definování)?
Jak je to tedy prosím s cenou, když by se jednalo o indiviuální kurz?
Tahle stránka mi nefunguje, web není dostupný:
https://www.amaliekovar.com/
děkuji
Pavel Šmída
Kariérní centrum ČVUT