Jak na vztahy se zákazníky
Jan Hromas
Živím se zlepšováním zákaznické zkušenosti, personalizací a celkově vztahy s klienty. Je to nesmírně pestrý obor, který kombinuje obchod, marketing, informační Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Rozjeli jste svoje podnikání, dali do toho svoje nejlepší znalosti a zkušenosti. Přemýšlíte jak jej rozvinout dál – přečetli jste knihy, možná se zúčastnili kurzů. Určitě jste se setkali s pojmy jako cross-sell, up-sell a retence. Umíte si představit, co se pod nimi skrývá, ale třeba nevíte jak je nastavit, jak začít.
Udělejte první krok a přijďte na kurz Vztahy se zákazníky prakticky. Vysvětlíme si všechny pojmy, řekneme si, jak se tyto CRM systémy staví a hlavně jak začít jednoduše a postupně přidávat sofistikovanější funkce.
Zkušenost se CRM má dnes každý. Dostáváte do schránky spoustu různých letáků a dopisů, volají vám z bank a od mobilních operátorů. Někdy se to hodí, někdy méně. Chcete se dozvědět jak to dělají, kdy to dělají dobře a kdy ne? Zajímá vás pozadí velkého CRM? A dají se některé techniky a nástroje převzít do praxe vašeho podnikání?
Ano dají! Řízení vztahů s klienty má obrovský potenciál. Je důležité nejen pro generování nových obchodních příležitostí, ale také pro dosažení spokojenosti klienta s vaším servisem. A navíc vytváří zákaznickou zkušenost s vaší značkou a jménem. Proto nelze tuto oblast podcenit, a je ji pečlivě a systematicky plánovat, vyhodnocovat a upravovat.
Během workshopu projdeme úvod do problematiky řízení vztahů s klienty. Projdeme vaše zkušenosti jako klienta. Spolu s ostatními účastníky zhodnotíme vaší konkrétní situaci jako poskytovatele služeb, produktů. Seznámíme se s různými technikami, postupy a nástroji CRM. Odejdete s jasnou představou jak plánovat a budovat CRM pro váš business.
Obsah workshopu:
- analýza vašeho obchodního modelu (životní cyklus klienta, definice sales mapy)
- komunikační strategie (nastavení, pravidla, regulace, zákony)
- řízení kampaní (struktura, pravidla, kalendář, kanály, měření)
- typy CRM (one-to-one, direct marketing, operační, analytické)
- další oblasti CRM (sales, marketing, service)
- nástroje pro CRM
Pro koho je workshop určen:
- rozjel jsem malý business
- poskytuji služby nebo prodávám
- mám databázi klientů a přemýšlím, jak s nimi udržet konverzaci
Další zajímavé kurzy
Budete se brát? Vyrobte si snubní prsteny
Frýdek-Místek ,
Koučovací rozhovor - životní koučink
Praha ,
Jak připravit kurz na Naučmese.cz
FIREWALKING - chůze po žhavém uhlí
Praha ,
Hravé háčkování pro začátečníky
Brno ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Jak na pojištění
Jak na obsah jako profesionální kreativci
Praha ,
Řezbářský kurz aneb Velká radost z malého kousku dřeva
Brno ,
Re-Design - Renovace nábytku
Praha ,
Smysluplné rozhovory
Brno ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: