Jak na Facebook reklamu v kostce
Daniela Nemravová
Online marketingu se věnuji více než 7 let. Mám oficiální Facebook / Meta certifikace Digital Marketing Associate a Media Buying Professional. Prostředí Více o lektorovi »
Poznámka k termínu
Zhruba 5,5 hodiny budeme řešit nastavení pouze Tvých Facebook/Instagram kampaní - individuálně a na míru Tvým potřebám. Vhodně i jako konzultace pro pokročilejší specialisty - stačí kontaktovat a domluvíme se na úpravě obsahu kurzu. Včetně pauzy na oběd.
Jak vytvořit Business Manager? Co je klíčové během nastavení kampaní, a co je jen "nice to have"? A jak na nastavení měření pomocí Meta (Facebook) pixelu? Ráda vás tou "facebookovou džunglí" provedu. :) Zaměříme se na best practice pro tvorbu kampaní. Řekneme si, která nastavení jsou pro efektivitu reklam klíčová. Na závěr navíc dostanete checklist pro kontrolu kampaní před jejich spuštěním.
Kurz je určený pro všechny, kteří si chtějí upevnit základy - od studentů, přes správce obsahu na sociálních sítí, až po podnikatele a marketing manažery. Něco už máte "naklikáno", ale ještě si nejste jistí? Kurz ocení začínající i mírně pokročilí. Na konci kurzu budete vědět, co je potřeba zajistit před spuštěním prvních reklam a budete umět nastavit jednoduchou kampaň, která přivede uživatele na váš web.
Aby byl kurz maximálně přínosný, je jeho kapacita omezena na 4 až 8 účastníků. Díky tomu budeme mít dostatek prostoru pro diskuzi a případné dotazy. Jsem také otevřená dodatečným konzultacím po skončení kurzu.
Osnova kurzu:
- Business Manager - které sekce byste měli určitě znát
- Meta / Facebook pixel - jak na jeho nastavení
- Tvorba publik - jak zacílit uživatele, kteří se např. podobají vašim zákazníkům
- Katalog - jak využít vlastní databázi produktů a nastavit produktovou reklamu
- Nastavení první kampaně, reklamní sady a reklamy - od A do Z
- Základy copywritingu - jak psát reklamní texty, které budou fungovat
Školení je pouze osobně v Praze. Pokud byste ocenili jiné místo a kapacita kurzu by se naplnila, napište mi a můžeme se domluvit. Kurz je praktický a kladu důraz na to, abyste si vše vyzkoušeli se mnou. Bude dost prostoru pro diskuze a dotazy. Podmínkou kurzu je proto vlastní notebook. Zároveň se neobejdete bez přístupu do Business Manageru - pokud ho nemáte, můžete si ho založit - kdybyste si nevěděli rady, ozvěte se a společně se na to podíváme.
Po absolvování nabízím do 10 dní od konání kurzu konzultaci nastavení kampaní zdarma (do jedné hodiny, poté je konzultace placená).
V případě jakýchkoliv dotazů mě neváhejte kontaktovat.
Další zajímavé kurzy
Jak na sociální sítě? Přednášky TOP lektorů z MiniFestu
Jak prodávat na internetu – megakurz digitálního marketingu
Vlastní mobilní aplikace - I
Jak sestavit kvalitní žádost o grant
Praha ,
Zdravá krása - jak na aknózní pleť
Praha ,
Hezký a dobře vysvětlení
Obsah kurzu je bohatý na praktické informace pro nás všechny, kteří chceme využít potenciál Facebooku ve vlastním podnikání.
Reakce lektora: Děkuji za zpětnou vazbu:)
Kurz Jak na Facebook reklamu v kostce splnil mé očekávání. Líbilo se mi, že vedle (nezbytné) teorie si věci hned na místě i prakticky vyzkoušíte. Nechyběly ani nejnovější informace z oboru. Za mě doporučuji a těším se na (snad) další pokračování :)
Pokud chcete na facebooku zazářit, být vidět a prodat vše z vašeho eshopu, musíte tento kurz navštívit! Mimo to, že se dozvíte od základu vše podstatné a potřebné, ušetří vám kurz i spoustu peněz, které by člověk méně znalý problematiky propálil zbytečně v reklamních kampaních. Bez kurzu jsme měli docela malou reakci na naše začátečnické kampaně i když jsme zkoušeli zvyšovat rozpočet. Po kurzu si s tím umíme poradit daleko lépe.
Splnil očekávání, děkuji a doporučuji.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář:
Dobrý den, ráda bych se zeptala na možnost individuálního termínu 1:1 v Praze.
Zrušit odpovědět na tento komentář OdpovědětTermínově bych byla flexibilní. Děkuji za odpověď.
@Yveta Svobodová Hezký den, Yveto, na individuální konzultace prostor mám. Pošlete prosím přihlášku a domluvíme se na termínu a přesném obsahu, který potřebujete :) Budu se těšit, Daniela
Zrušit odpovědět na tento komentář OdpovědětJe kurz vhodný pro úplné začátečníky, kteří nepoužívají sociální sítě (a do budoucna ani nechtějí), ale potřebují reklamu a své facebookové stránky.
Zrušit odpovědět na tento komentář Odpovědět@Petra Vodenková Dobrý den, Petro, kurz je vhodný pro úplné začátečníky. Pro tvorbu reklamy je jen zapotřebí mít Facebookový profil, na kterém se vytvoří Business Manager. Profil ale aktivně nemusíte využívat. Daniela
Zrušit odpovědět na tento komentář Odpovědět