Jak efektivně propagovat na Facebooku
Petr Handlíř
Reklamám na Facebooku jsem propadnul v 19 letech, kdy mi pomáhaly generovat milionové obraty v mém e-shopu s pánskou módou každý měsíc. Tehdy jsem pochopil jak Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Kurz již navštívilo 11 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣
O autorovi kurzu:
Reklamám na Facebooku jsem propadnul v 19 letech, kdy mi pomáhaly generovat milionové obraty v mém e-shopu s pánskou módou každý měsíc. Tehdy jsem pochopil jak funguje byznys a taky, jak může firma pomocí reklam na Facebooku vydělat balík. Dnes se starám o kampaně klientům jako jsou Brašnářství Tlustý, Ytong, Velux, iDoklad či Newton College. Posledních pět let školím, sleduji trendy a neustále testuji originální způsoby propagace. Na Facebooku už proinvestoval přes 24 milionů korun.
Více o mně najdete na www.petrhandlir.cz
Z vlastní zkušenosti vím, že není chytré investovat tisíce korun do reklamy na Facebooku, aniž bych měl komplexní přehled o možnostech, jak investovat skutečně efektivně. Sám jsem ze začátku investoval velké rozpočty do kampaní, které nebyly efektivně nastavené ani řízené.
„Kdybych dnes začínal znovu, zaplatil bych si podobný kurz a ušetřil tak spoustu stresu, času a hlavně peněz, které jsem vyhodil z okna.“
Jelikož je kurz individuální, můžeme se zaměřit přímo na váš byznys a řešit konkrétní problémy, které vás trápí. V průběhu kurzu se navíc dozvíte řadu praktických tipů a rad, díky nimž se můžete odlišit od konkurence.
Níže se můžete seznámit s hlavními tématy kurzu, kterými se můžeme společně zabývat. Výběr témat záleží především na vás, případně vám témata rád doporučím na míru vaší situaci.
Orientační osnova:
- založení reklamního účtu a popis prostředí
- Business Manager
- možnosti optimalizace - klíčová věc, pokud chceme z propagace získat skutečně maximum
- kompletní možnosti cílení
- představení všech dostupných reklamních formátů
- práce s Facebookovým pixelem - i pokročilé tipy
- nastavení remarketingových sekvencí a dynamického remarketingu
- rozpočty a možnosti optimalizace
- vyhodnocení kampaní
- nastavení konverzí
- katalog produktů
- tagování reklam a propojení s Google Analytics
- automaticky generované kampaně
- Facebook Analytics
a spoustu dalších témat..
Pro koho je kurz vhodný?
- správce firemních stránek na Facebooku
- majitele e-shopů, kteří chtějí z facebooku vytěžit maximum
- lokální provozovatele kaváren, restaurací, cukráren a podobně.
Na Facebooku si svoji cílovou skupinu najde každý byznys, proto ať už podnikáte v jakémkoliv oboru, nepodceňujte sílu sociálních médií!:)
Kontaktujte mě a rezervujte si svůj termín ještě dnes.
více na www.petrhandlir.cz
Moc se na vás těším.
Petr Handlíř
Další zajímavé kurzy
Jak připravit kurz na Naučmese.cz
Sebedisciplína: Jak se naučit posilovat svou vůli?
Ovládni Trello a staň se mistrem Nástěnkářem
Co je Low Carb / nízkosacharidové stravování a jak na něj
Myšlenková mapa: soustředění, studium, projekty
Brno ,
S kurzem jsem spokojený.
Ve 3 hodinách se dozvíte, troufám si říct, vše podstatné, co potřebujete do začátků propagace na FB vědět. Petr jde přímo k věci, ukazuje nastavení a reporting kampaní v konkrétním účtu, navíc je díky menší skupině i prostor konzultovat vlastní projekt. Super otevřený přístup, ucelený výklad a rady k nezaplacení do Facebook života. Určitě vyzkoušejte!
Kurz mi ukázal, jaké jsou možnosti pro reklamu na facebooku a hlavně jak zacílit správnou skupinu, aby vložené peníze nebyly zbytečně vyhozené.
Velmi přínosný, pan lektor pojmul náplň kurzu teoreticky i prakticky, takže jsme měli možnost si vše odzkoušet :-)
Přesně toto téma jsem potřeboval usadit s někým, kdo už to má vlastní kůži osahané. Bylo efektivní a odnesl jsem si perfektní první pohled, jak začít.
Velmi přínosný kurz, který mně pomohl vytvářet reklamu na Facebooku efektivně pro specifickou cílovou skupinu. Individuální kurz je výborný, pokud již reklamy tvoříte a potřebujete zavádět nové nástroje propagace. Celý kurz je podpořen podrobnou prezentací, díky níž nezůstane žádná otázka nezodpovězená.
udělala jsem si lepší přehled o možnostech reklamy,které FB nabízí, co má smysl využívat a na co si dát pozor
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: