Jak budovat skutečně výkonný a motivovaný tým na dálku
Regina Kubcová
Mnoho let jsem strávila ve firmách, kde jsem se převážně věnovala organizaci práce, nastavování a optimalizaci firemních procesů a řízení nejrůznějších projektů Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Převést tým zvyklý pracovat společně v kanceláři do online prostředí bez osobního kontaktu může mít svá úskalí. Důležité je vědět, na co přesně se zaměřit a čím začít. Lidé potřebují záchytný bod, aby se co nejrychleji vrátili zpět do rovnováhy. Budoucnost už nebude jen o práci v kancelářích, ale o hybridních a remote týmech, které musí spolupracovat jinak, než byly zvyklé.
- Potřebujete skloubit práci lidí v kanceláři a na home office (hybridního týmu)?
- Chcete, aby váš hybridní nebo remote tým šlapal jako hodinky?
- Potřebujete zvýšit motivaci a výkon týmu?
- Zajímá vás, jak kolegy lépe motivovat a jak utužovat vzájemné vztahy i na dálku?
- Trpí váš tým odloučením a na home office klesá jeho pracovní nasazení?
Na workshopu vám ukážeme, že stačí pár drobných změn a váš tým bude samostatný a spolehlivý i bez vašeho neustálého dohledu v kanceláři i mimo ni.
"Klíčem k úspěchu je schopnost pružně a rychle přizpůsobit fungování firmy ve výrazně změněných či ztížených podmínkách."
Co se na workshopu dozvíte?
- Jaká specifika přináší řízení týmu na dálku a na co si dát pozor?
- Jak nastavit funkční komunikaci a spolupráci remote týmu?
- Jak zajistit, aby lidé dodržovali nastavená pravidla?
- Jak budovat důvěru, podpořit motivaci a nahradit osobní kontakt v týmu při práci na dálku?
- Proč se zabývat posláním, vizí a hodnotami při každodenní práci?
- Jak vyřešit zastupitelnost klíčových lidí ve vašem týmu?
- Jak zajisti, aby lidé změnu přijali a jak pracovat s těmi, co se jí brání?
Komu workshop nejvíce pomůže?
- Workshop, je určený pro podnikatele a majitele start-upů, mladých i déle fungující firem.
- Majitelům, manažerům a teamleaderům firem, které se náhle rozrostly nebo se na růst chtějí připravit.
- Všem, kdo potřebují přeorganizovat práci ve své firmě nebo v týmu.
Majitelům malých a středních firem, kteří zatím nepracují s procesy vědomě nebo úplně začínají.
Na workshopu zazní mnoho témat k přemýšlení se spoustou příkladů z praxe z prostředí byznysu i nezisku. Workshop probíhá interaktivní formou, na které účastníci oceňují zejména výměnu zkušeností a je pro ně velkým zdrojem inspirace.
Přijďte si pro povzbuzení, naději a ujištění, že v tom nejste sami a že váš tým dokážete zvednout ze židle i na home office.
Odnesete si důležité AHA momenty, které můžete okamžitě implementovat do praxe.
Další zajímavé kurzy
Jak prodávat na internetu – megakurz digitálního marketingu
Staň se skvělým lektorem
Praha ,
Individuální floristický kurz
Praha ,
Investice do nemovitostí: Daně
Chytrá domácnost: Home Assistant
Olomouc ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Radkova Rétorika #1: „Poslouchají mě vůbec?“
Praha ,
Módní workshop; Sama sobě stylistkou
Praha ,
Budování značek: prakticky & účelně
Ostrava ,
Koktejly jsou věčné
Praha ,
Smysluplné rozhovory
Brno ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: