Instagram jako marketingový nástroj
Johana Fundová
Ahoj! Jsem specialistkou obsahového marketingu se zaměřením na digitální obsah, sociální sítě a další online kanály. Mám bohaté zkušenosti s psaním textů Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Zatímco před pár lety všichni trávili čas na Facebooku, dnes první příčky oblíbenosti uživatelů i značek obsadil INSTAGRAM - je jednoduchý a uživatelům nabízí unikátní a vizuálně zajímavý obsah. Jenže jak tento obsah správně připravit? Jaké fotky publikovat, kterým formátům se naopak raději vyhnout a jak budovat značku? Přesně na tato témata se společně vrhneme.
PRO KOHO JE KURZ URČENÝ?
Kurz je určený pro začátečníky a mírně pokročilé. Nebudeme ztrácet čas ukazováním, jak si vytvořit svůj nový instagramový profil. Zaměříme se na to, proč a jak využít Instagram v businessu - ať už vašem osobním, nebo profesionálním.
O ČEM SI BUDEME V ÚVODU POVÍDAT?
- Kdo Instagram používá? Pár důležitých statistik na úvod, abyste si ujasnili význam Instagramu a udělali si přehled o tom, s kým budete na Instagramu komunikovat.
- A proč je Instagram tak oblíbený? Pojďme si vymezit, co uživatelé na Instagramu hledají, jaký obsah je zajímá a co chtějí sledovat.
- Jak Češi přistupují k instagramovému marketingu? Povíme si o přístupu Čechů k influencerům a marketingovým kampaním na Instagramu.
- Proč je důležitá synergie kreativity, dat a technologií? Vysvětlíme si, že k úspěšné komunikaci na Instagramu je potřeba spojení kreativního přístup (vizuální obsah, poutavý text), datového přístupu (informace o cílové skupině) a technologického přístupu (aplikace, technologie příjemců).
CO SE DÁLE NAUČÍTE?
- Formáty příspěvků: Vysvětlím vám, jaké formáty můžete na Instagramu využívat.
- Vizuální zásady: Povím vám o vizuálních zásadách, kterými je dobré se řídit, aby byl váš obsah pro uživatele zajímavý.
- #Hastagy: Ujasníme si, proč a jaké hashtagy (ne)používat, k čemu slouží a jakými způsoby s nimi můžeme pracovat, aby se váš obsah dostal k více lidem.
- Placené reklamy: Ukážeme si druhy placeného obsahu na Instagramu a možnosti propagace vašeho instagramového profilu.
- Influenceři: Povím vám, jak funguje práce s influencery, proč s nimi (ne)spolupracovat, kdo jsou čeští influenceři a co vám mohou přinést.
NA JAKÉ TIPY A TRIKY SE ZAMĚŘÍME NA ZÁVĚR?
- Jak to nedělat aneb takhle Instagram nefunguje: Ukážeme si konkrétní příklady neúspěšné instagramové komunikace.
- Tipy na publikování: Představím vám nejrůznější konkrétní tipy, které se vám budou hodit při vytváření instagramového obsahu. Například: V jaký čas publikovat? Které aplikace na úpravu fotografií používat? Jak dlouhé popisky používat?
- Instagramové novinky: Ukážu vám, které novinky Instagram v posledních měsících zavedl a jak je můžete využít v marketingu. Podíváme se na konkrétní příklady z českého prostředí.
Další zajímavé kurzy
Kurzy inline bruslení
Brno ,
Polyfázový spánek - Jak získat každý den pár hodin navíc?
Webinář - online ,
Vztahová procházka
Praha ,
Učíme děti angličtinu s říkankami
Jak se stát mediátorem?
Webinář - online ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: