Guerrilla marketing pro živnostníky a malé firmy
Vendula Mrázová
Marketing mě okouzlil v roce 2009, když jsem seděla na první přednášce na VŠE. Byla to láska na první pohled a je mi jasné, že i na celý život. Mým vzorem se Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Kurz již navštívilo 17 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣
Kurz o marketingové strategii, marketingové komunikaci a využití psychologie v marketingu.
Ať už začínáte podnikat nebo máte roky zkušeností, pořád musíte držet krok s děním na trhu. Jdete v šlépějích velkých firem, leadrů v oboru? Zapomeňte na to! Jako živnostník nebo majitel malé firmy máte možnosti, které žádná nadnárodní korporace nemůže využít. Tyhle možnosti se skrývají pod pojmem Guerrilla marketing. Guerrilla marketing není zadarmo a nehodí se pro každého. K jejich vytvoření potřebujete čas, fantazii a odvahu. Budete muset investovat i peníze. Jste to vy, kdo může začít s podnikatelským marketingem? Zkuste si odpovědět na následující otázky:
- jste marketér v malé firmě, živnostník, majitel malé firmy nebo zakladatel startup projektu
- máte produkt nebo službu, které věříte a sami byste si je koupili (zdá se to samozřejmé, ale divili byste se, kolik firem na trhu má produkt, který by sami nikdy nepoužili, nekoupili a nedoporučili svému známému natož své rodině)
- nejdůležitější je pro Vás zisk (nikoliv počet uzavřených obchodů)
- máte rádi moderní technologie, denně používáte internet
- jste ochotni investovat svou energii a čas do budování svého podnikatelského snu
Odpověděli jste 5x ano? Pak máte předpoklad stát se skvělým podnikatelem a guerrilla marketérem.
Během kurzu Vám představím nástroje, které jako guerrilla marketér musíte použít. U každého nástroje se společně zastavíme a zkusíte se zamyslet nad praktickým využitím nástroje ve svém oboru. Upozorním Vás na nástrahy klasického marketingu a připomenu důvody, proč pro malé podnikatele není "maximedia marketing" vhodný.
Z kurzu budete odcházet s jednoduchým marketingovým plánem a představou, jak a s jakou námahou jednotlivé body realizovat. Obdržíte ode mě seznam 50 zbraní guerrilla marketingu s krátkým popisem. Prostor pro diskuzi bude průběžně během kurzu.
Na kurz potřebujete jen propisku, papír na vlastní poznámky a chuť aktivně se zapojovat v průběhu kurzu.
Další zajímavé kurzy
Jak připravit kurz na Naučmese.cz
Nauč se hrát na kytaru - kurz pro začátečníky
Praha ,
Vytvářejte stránky ve WordPressu
Brno ,
Jak na sociální sítě? Přednášky TOP lektorů z MiniFestu
Změna v pracovním životě - ano, ale jak
Praha ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
První řečnický klub Školy rétoriky
Praha ,
Jak na obsah jako profesionální kreativci
Praha ,
Zpívejme si
Praha ,
Vánoční zpívání: Rybovka pro ženské hlasy
Praha ,
Smysluplné rozhovory
Praha ,
Kdo chce dělat věci jinak, musí se nad tím zamyslet.Na to přesně se hodí tento typ marketingu. A prostě to baví.
Dozvěděl jsem se spoustu marketingových zajímavostí z oblasti korporátu i malých a středních podniků.
Odteď už budu o marketingu uvažovat úplně jinak. Moc si vážím interaktivity - pracovních listů, zapojení všech při brainstormingu atd.
Trochu obecná rozprava o aspektech tohoto přístupu k marketingu ale to bylo i záměrem, rozvinula se příjemná diskuse mezi účastníky.
Přehled toho, co vůbec Guerrilla marketing znamená, jaké má výhody/nevýhody. Také byla zajímavá diskuse o tom, jaké problémy reálně jiní lidé řeší. Odnesl jsem si hodně podnětů/nápadů na co se dál zaměřit.
Jedině mi přišlo, že občas byl trochu chaos v tom, o čem se právě mluví. Tzn. na začátku jsme se bohužel nepředstavovali a stávalo se, že nebyl úplně zřejmí kontext diskuse mezi lektorkou a jiným účastníkem.
Ale rozhodně jsem rád, že jsem se kurzu zúčastnil.
Kurz je spise pro lidi, co si s marketingem nevedi rady, nicmene verim, ze i clovek znaly problematiky se na kurzu dozvi minimalne jednu informaci, ktera mu investici do kurzu obratem zhodnoti.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: