Grafický proces v kostce
Mirek Šulc
Grafika, brazilské jiu jitsu ... letní kina, cestvání ,čtení naprosto náhodných knížek. Problémy s hledáním volného času. :) To by byla jen velká zkratka. Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Kurz již navštívilo 10 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣
Kurz je určen všem, kdo zápasí při procesu zadávání grafických prací. Řeší vztah a komunikaci zadavatel-grafik a účelem celého kurzu je UŠETŘIT NERVY, PENÍZE A ČAS.
Předně tedy z vlastní pohledu vysvětluji problémy na straně grafika a jak jim při zadání předcházet. Nejde o kurz malování nebo Photoshopu! Řešit budeme hlavně procesní věci, přestože si základy grafiky projdeme také. :)
Poslední dva roky jsem jako grafik na volné noze. Nechci zde učit grafiku jako takovou, ale to, na co sám nejvíce narážím: řízení očekávání klientů a zadavatelů, proto jsem vypsal kurz, který má tento problém řešit.
Náplň kurzu:
- Grafické formáty a proč se co používá, něco málo o rozlišení a barvách
- Proč dochází k nedorozuměním a jak si ušetřit při zadávání nervy
- Jak vypadá grafický proces z pohledu grafika
- Jak měřit a hodnotit výstupy
- Designové hry (v průběhu semináře)
- Proč stojí grafika peníze? :)
- Koho najmout, když potřebujete konkrétní znalosti a kde získat kvalitní práci za dobrou cenu
Další zajímavé kurzy
Jak připravit kurz na Naučmese.cz
Co je Low Carb / nízkosacharidové stravování a jak na něj
Vlastní mobilní aplikace - I
Jak kreslit obličeje, postavičky a vytvořit vizuální příběh?
Šťavnaté slajdy - naučte se vytvářet skvělé prezentace
Praha ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
První řečnický klub Školy rétoriky
Praha ,
Jak na obsah jako profesionální kreativci
Praha ,
Řezbářský kurz aneb Velká radost z malého kousku dřeva
Brno ,
Vánoční zpívání: Rybovka pro ženské hlasy
Praha ,
Smysluplné rozhovory
Praha ,
Kurz byl koncipován prakticky, které jsme si sami jako účastníci vyzkoušeli na pár hrách. Po rychlém úvodu do grafické teorie jsme se dostali k problematice zákazník - grafik s příklady z reality, takže dost vhodné pro zadavatele zakázek, ať vidí, co grafici musí vytrpět :) a proč pak výsledek někdy nedopadá dobře.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: