Google Analytics naplno

20141206-232039-mp-gray-barcode-300.jpg

Miroslav Pecka

Pomáhám firmám a lidem, aby jejich prezentace na internetu dávala smysl a přinášela jim ovoce. S tvorbou webů jsem si začal hrát vlastně hned, když se tu Více o lektorovi »

20141206-232039-gan-naucmese-motve.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Kurz již navštívilo 39 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Chcete Google Analytics využít naplno - nastavit nadstandardní měření či porozumět lépe interpretaci zobrazených dat? Přijďte.

Pro koho je kurz

  • pro uživatele, kteří již Google Analytics mají na svém webu nainstalované a občas se do nich již dívají
  • pro vlastníky/správce webů, kteří si chtějí rozšířit obzor v tom, jak lze data z Google Analytics využít
  • pro web developery, kteří se chtějí připravit na to, co po nich budou po tomto školení chtít vlastníci/správci webů:-)

Kurz není vhodný pro úplné začátečníky. Těm mohu doporučit kurz Petra Bechyně.

Co si z kurzu odnesete

Po kurzu budete mít přehled o možnostech, jak získat "nadstandardní" data z Google Analytics a inspiraci, jak je využít. Následně...

  • ... pokud jste netechnický člověk (majitel firmy, markeťák): Můžete se pustit do hlubšího studia nebo se rozhodnout pokročilé nastavení a správu GA delegovat. Budete však už v diskuzi s případným externistou velmi pouučeným klientem, který ví co chce.
  • ... pokud jste technický člověk (web developer, programátor): Budete moci ihned po kurzu získané nápady a inspiraci použít na svých projektech.

Jak maximalizovat efekt kurzu

Přihlašte se spolu s vaším webmasterem / web developerem / programátorem. Některá pokročilejší nastavení vyžadují jeho spolupráci. Pokud budete na kurzu oba dva, každý si odnese tu "svoji půlku" a bude chápat souvislosti.

Osnova kurzu

  • Kdo jsou vaši návštěvníci?
    • Věk, pohlaví, zájmy
    • Odkud přišli - zdroje vs. kanály
    • Kampaně - označkujte si vlastní zdroje návštěv
    • Využití vlastních dimenzí k segmentaci
    • Odkazující stránky - tip jak získat přesnější data
  • Co dělají vaši návštěvníci?
    • události - stažení souborů, proklik na cizí web aj.
    • událost jako cíl
    • události jako zdroj dat pro změny webu (UX)
    • co hledají a (ne)nacházejí na vašem webu?
    • cesta k cílí - trychtýř a možné problémy
  • Interpretace dat
    • segmentace, segmentace, segmentace
    • míra okamžitého opuštění vs. míra odchodů
    • vzorkování

V kurzu nebudu ukazovat:

  • vytvoření GA účtu a základní nastavení
  • e-commerce (využití pro GA pro e-shopy)

Doprovodné fotky

  • 20150414-211510-gan_fg_promo1_1200.jpg
  • 20150414-211512-gan_fg_promo2_1200.jpg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.