Fonty jako nástroj v grafice a marketingu
Andrea Grigerová
Strávila jsem léta studií mezi umělci, kde slovo „logika“ bylo málem nadávka. Můj život ovládaly barvy, intuice, tvoření a nadšení. Osud je ale docela srandista Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Co na Vás čeká?
Už nikdy se nepodíváte na cizí web, plakát, vývěsní štít, stejnýma očima.
Pokud vybíráte fonty ve stylu "líbí/nelíbí" anebo intuitivně, protože jste přece profík a máte to pod kůží, budete překvapeni, že výběr fontů může být zcela vědomý a podle jasných kritérií. Pak se budou líbit nejenom vám, ale hlavně klientovi a jeho cílové skupině.
Naučím vás vnímat fonty:
- Jako nástroj budování značky
Zcela změníte přístup k výběru fontů - stanou se nástrojem budování značky. - Jako cestu k emocím cílové skupiny
Nebudete fonty vybírat intuitivně, ale vědomě a cíleně podle toho, jaké mají u cílové skupiny vyvolat emoce. - Ne pro sebe, ale pro klienta
Nebudete fonty vybírat pro sebe, ale pro klienta. Typografická a estetická kritéria sladíte s psychologií klienta. - Podle jasných kritérií
Budete mít jasné a přesvědčivé argumenty pro komunikaci s klientem/grafikem.
Obsah workshopu:
- PSYCHOLOGIE FONTŮ
Co to je a kde se vzala? Kde se s ní potkáváte, kde má význam a jakým způsobem nás ovlivňuje. - JAK TO FUNGUJE
Reagují na fonty všichni stejně? Jak nahradit subjektivitu a intuici objektivním výběrem. - EMOCE
Klient se rozhoduje podle emocí. Jakým způsobem s nimi můžeme pracovat ve fontech? - TYPOLOGIE
Základní rozdělení fontů podle toho, jak působí a jaké vyvolávají emoce. - MARKETING
Font jako součást vizuálního stylu značky.
Co si odnesete?
- Získáte nový, velmi efektivní nástroj pro svou práci.
Skvělý mix AHA momentů z teorie a prožití na vlastní kůži vám zcela změní pohled na písmo. Už nikdy se nepodíváte na web, plakát, vývěsní štít, stejnýma očima. - Základy Psychologie fontů®
7 let testuji, konzultuji, bádám a hledám souvislosti. To vše dostanete na zlatém podnose. - Materiály ke školení
Odkazy na případové studie, typologie fontů, myšlenková mapa, jak vybírat font.
Jak bude kurz probíhat?
Online, přes platformu ZOOM. Budete potřebovat počítač, kvalitní připojení i internetu, kameru a mikrofon.
Kurz je interaktivní, není to přednáška, spíše workshop, takže si vliv fontů na emoce a rozhodování vyzkoušíte pěkně v praxi sami na sobě.
Další zajímavé kurzy
Lesa Pán - podnikatelské poradenství v přírodě
Praha ,
Tvorba vlastní zahrady s odborným průvodcem
Praha ,
Střih videa snadno a rychle (možno i on-line)
Webinář - online ,
Úvod do Dockeru
Webinář - online ,
Kurz se mi líbil, v podstatě instantně využívám znalosti a postupy myšlení (z hlediska fontů) při tvorbě vizuálních konceptů. Tento kurz byl pro mě přínosný.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: