Facebook - kurz pro úplné začátečníky
Michal Mrhač
Za poslední dva roky jsem pomohl otevřít oči a zapojit kritické myšlení 3,5 tisícům lidem. Jmenuji se Michal Mrhač, mnoho lidí mne však zná jako Claudio Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Kurz již navštívilo 14 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣
Facebook používá v současné době asi polovina Čechů, kteří mají připojení k internetu. Proto se pro firmy stává tato sociální síť důležitou cestou k oslovení potenciálních zákazníků.
Tento kurz nabízí velmi podrobné informace o tom, jak lze potenciál Facebooku využít pro vaše podnikání a je určen pro úplné začátečníky. Od založení firemní stránky až po přivedení prvních zákazníků. Dozvíte se praktické informace, a také se zaměříme na další klíčové věci, které jsou potřeba k úspěšnému podnikání.
Po absolvování tohoto kurzu byste měli umět sami se starat o vaší firemní stránku, vytvářet reklamy, být schopni si změřit jejich efektivitu a v neposlední řadě začít postupně na internetu vydělávat peníze. Speciální důraz kladu na otevřenost, týkající se strategie a podnikatelského myšlení, neboť i FACEBOOK, stejně jako každá příležitost, je o soustavné práci, o krocích, které po skončení kurzu, musí daný člověk / podnikatel začít dodržovat. Sám Facebook využívám jakožto podporu prodeje vlastního zboží a služeb. Zakládám si na preciznosti a přímé komunikaci s klienty. Facebook jsem začal aktivně využívat před třemi lety, kdy mnoho marketingových "specialistů" říkalo, že Facebook je vhodný pouze pro brandovou reklamu a nedá se tam přímo prodávat. Jsem rád, že v té době opustilo sklad již přes 1000 kusů mé knihy, které se prodaly právě díky Facebooku a "prognózy" odborníků se nenaplnily :). Dodnes můžete pod klíčovým slovem Claudio Depeyrac najít spousty článků, rozhovorů v médiích, které mi k úspěchu na FACEBOOKU dopomohly.
Obsah kurzu
- Vlastnosti úspěšného příspěvku na FB a jak jej správně vytvářet.
- Kde sehnat, případně jak vytvořit kvalitní fotky? (technická i právní problematika)
- Fotky nebo videa? Jejich výhody, nevýhody + využití.
- Jak najít relativní okruh, svoji cílovou skupinu? (přesné postupy)
- Cílit pomocí CPC, nebo CPM? (cenou za klik, nebo cenou za 1000 zhlédnutí)
- Jak nastavit reklamy na Facebooku? (+ variace a kombinace reklam)
- Jaké jsou funkční strategie na získání fanoušků a jak docílit nákupu od zákazníků?
- Jak zvýšit povědomí o Vaší firmě na internetu?
- Remarketing – jakým způsobem lze maximalizovat efekt Facebooku?
- Jak se naučit sám vyhodnocovat kampaně?
- Jak zlepšit komunikaci mezi Vašimi stránkami a Facebookem?
- Kde všude na Facebooku inzerovat? (počítače, mobilní telefony, postranní bannery)
- Jak automatizovat Facebook a nastavit si spouštění kampaní?
- Jak snížit cenu reklamy na Facebooku, aby byla opravdu levná? (1 – 1,50,- Kč/klik)
- Odkryji seznam svých nejlepších příspěvků na Facebooku a odhalím, proč se tak stalo.
- Jak jednoduše přenastavit část kampaně, abyste ji nemuseli vytvářet opět znova od začátku? (tento trik vám ušetří spousty času při tvorbě kampaní)
- Jak omezit cílovou skupinu a nastavit pravidla?
- Jak vytvářet okruh vašich potenciálních zákazníků na základě stávajících zákazníků? (speciální tajné funkce Facebooku).
- Jak cílit podle zájmů člověka? (profesionální úroveň, půjdeme do hloubky)
- Jak si přizpůsobit statistiky, abyste okamžitě viděli vše potřebné a nemuseli se složitě na Facebooku proklikávat na dané informace?
- Jak pracovat se sledovacími kódy?
- Jak se pracuje s účely? (nová funkce na Facebooku)
- Odkryji pozadí práce s videem, co vše je potřeba k natočení profesionálního videa, které vás bude reprezentovat na Facebooku.
Pro koho je kurz vhodný?
Facebook je příležitost pro všechny podnikavé lidi a firmy, jež chtějí inovovat své komunikační strategie. Zde můžete zviditelnit svůj produkt de facto za velmi nízké ceny, jež jsou dostupné komukoliv. Zákazníky lze oslovit zábavnou formou, pomocí fotek či videí. V případě potřeby lze kampaně přenastavit během desítek minut. V případě, že ovládáte facebook, šetříte náklady za "marketingové profesionály", což vám výrazně snižuje cenu za získání zákazníků.
Celková doba kurzu:
4 hodiny (2×2 hodiny) – maximální kapacita 10 lidí
Kde kurz probíhá:
Mám vlastní školící místnost na adrese: Sokolovská 352/215 , Praha 9
Jak se k nám dostanete:
Místnost má velmi dobrou dopravní dostupnost. Nachází se pouze 1 minutu chůzí od stanice metra Vysočany. Případně se k nám můžete dostat také z červeného metra, ze stanice Prosek, kde nasednete do autobusu číslo 158, odtud je to už jen 7 minut na stanice metra Českomoravská, kde následně ujedete jednu stanici metrem a jste u nás na Vysočanské, odkud stačí ujít minuta pešky do naší příjemné a klimatizované kanceláře.
Co je v ceně?
V ceně je čtyřhodinový intenzivní kurz. Coffe break. Prostor pro krátké osobní konzultace po dokončení kurzu.
Další zajímavé kurzy
Jak připravit kurz na Naučmese.cz
Travelhacking: Jak na nízkonákladové cestování kolem světa
Poznej svůj talent a směr, kterým se chceš vydat
Praha ,
Hra na kytaru nebo zpěv
Praha ,
Jak skutečně naslouchat dětem
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Dětská jóga III - dech a relaxace
Webinář - online ,
Jak na obsah jako profesionální kreativci
Praha ,
Základy háčkování
Praha ,
Najděte svůj osobitý styl (a už ho neztraťte)
Praha ,
Re-Design - Renovace nábytku
Praha ,
Já jsem záplavu informací nestíhala pobrat do hlavy .
Kurz naplnil moje očekávání.Ujasnil mi, jak efektivně vytvořit stránku, jak nastavit reklamy a jak tvořit příspěvky, tak aby zaujaly. Velmi přínosný, doporučuji!
Kurz splnil očekávání. Doporučuju všem, kteří uvažují o založení vlastní fb page.
Kurz splnil má očekávání a namotivoval mě k další činnosti. Kurz doporučuji a určitě mám zájem o podobné kurzy i do budoucna.
Velmi efektivní kurz,dozvěděla jsem se hodne nového praktickým způsobem.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: