Facebook - kurz pro úplné začátečníky

3977200-linkedin-foto-zm.jpg

Michal Mrhač

Za poslední dva roky jsem pomohl otevřít oči a zapojit kritické myšlení 3,5 tisícům lidem. Jmenuji se Michal Mrhač, mnoho lidí mne však zná jako Claudio Více o lektorovi »

3438500-2851600-naucme-se-new1.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Kurz již navštívilo 14 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Facebook používá v současné době asi polovina Čechů, kteří mají připojení k internetu. Proto se pro firmy stává tato sociální síť důležitou cestou k oslovení potenciálních zákazníků.

Tento kurz nabízí velmi podrobné informace o tom, jak lze potenciál Facebooku využít pro vaše podnikání a je určen pro úplné začátečníky. Od založení firemní stránky až po přivedení prvních zákazníků. Dozvíte se praktické informace, a také se zaměříme na další klíčové věci, které jsou potřeba k úspěšnému podnikání. 

Po absolvování tohoto kurzu byste měli umět sami se starat o vaší firemní stránku, vytvářet reklamy, být schopni si změřit jejich efektivitu a v neposlední řadě začít postupně na internetu vydělávat peníze. Speciální důraz kladu na otevřenost, týkající se strategie a podnikatelského myšlení, neboť i FACEBOOK, stejně jako každá příležitost, je o soustavné práci, o krocích, které po skončení kurzu, musí daný člověk / podnikatel začít dodržovat. Sám Facebook využívám jakožto podporu prodeje vlastního zboží a služeb. Zakládám si na preciznosti a přímé komunikaci s klienty. Facebook jsem začal aktivně využívat před třemi lety, kdy mnoho marketingových "specialistů" říkalo, že Facebook je vhodný pouze pro brandovou reklamu a nedá se tam přímo prodávat. Jsem rád, že v té době opustilo sklad již přes 1000 kusů mé knihy, které se prodaly právě díky Facebooku a "prognózy" odborníků se nenaplnily :). Dodnes můžete pod klíčovým slovem Claudio Depeyrac najít spousty článků, rozhovorů v médiích, které mi k úspěchu na FACEBOOKU dopomohly.

  

Obsah kurzu 

  1. Vlastnosti úspěšného příspěvku na FB a jak jej správně vytvářet.
  2. Kde sehnat, případně jak vytvořit kvalitní fotky? (technická i právní problematika)
  3. Fotky nebo videa? Jejich výhody, nevýhody + využití.
  4. Jak najít relativní okruh, svoji cílovou skupinu? (přesné postupy)
  5. Cílit pomocí CPC, nebo CPM? (cenou za klik, nebo cenou za 1000 zhlédnutí)
  6. Jak nastavit reklamy na Facebooku? (+ variace a kombinace reklam)
  7. Jaké jsou funkční strategie na získání fanoušků a jak docílit nákupu od zákazníků?
  8. Jak zvýšit povědomí o Vaší firmě na internetu?
  9. Remarketing – jakým způsobem lze maximalizovat efekt Facebooku?
  10. Jak se naučit sám vyhodnocovat kampaně?
  11. Jak zlepšit komunikaci mezi Vašimi stránkami a Facebookem?
  12. Kde všude na Facebooku inzerovat? (počítače, mobilní telefony, postranní bannery)
  13. Jak automatizovat Facebook a nastavit si spouštění kampaní?
  14. Jak snížit cenu reklamy na Facebooku, aby byla opravdu levná? (1 – 1,50,- Kč/klik)
  15. Odkryji seznam svých nejlepších příspěvků na Facebooku a odhalím, proč se tak stalo.
  16. Jak jednoduše přenastavit část kampaně, abyste ji nemuseli vytvářet opět znova od začátku? (tento trik vám ušetří spousty času při tvorbě kampaní)
  17. Jak omezit cílovou skupinu a nastavit pravidla?
  18. Jak vytvářet okruh vašich potenciálních zákazníků na základě stávajících zákazníků? (speciální tajné funkce Facebooku).
  19. Jak cílit podle zájmů člověka? (profesionální úroveň, půjdeme do hloubky)
  20. Jak si přizpůsobit statistiky, abyste okamžitě viděli vše potřebné a nemuseli se složitě na Facebooku proklikávat na dané informace?
  21. Jak pracovat se sledovacími kódy?
  22. Jak se pracuje s účely? (nová funkce na Facebooku)
  23. Odkryji pozadí práce s videem, co vše je potřeba k natočení profesionálního videa, které vás bude reprezentovat na Facebooku.

Pro koho je kurz vhodný?

Facebook je příležitost pro všechny podnikavé lidi a firmy, jež chtějí inovovat své komunikační strategie. Zde můžete zviditelnit svůj produkt de facto za velmi nízké ceny, jež jsou dostupné komukoliv. Zákazníky lze oslovit zábavnou formou, pomocí fotek či videí. V případě potřeby lze kampaně přenastavit během desítek minut. V případě, že ovládáte facebook, šetříte náklady za "marketingové profesionály", což vám výrazně snižuje cenu za získání zákazníků.

Celková doba kurzu:

4 hodiny (2×2 hodiny) – maximální kapacita 10 lidí

Kde kurz probíhá:

Mám vlastní školící místnost na adrese: Sokolovská 352/215 , Praha 9

Jak se k nám dostanete:

Místnost má velmi dobrou dopravní dostupnost. Nachází se pouze 1 minutu chůzí od stanice metra Vysočany. Případně se k nám můžete dostat také z červeného metra, ze stanice Prosek, kde nasednete do autobusu číslo 158, odtud je to už jen 7 minut na stanice metra Českomoravská, kde následně ujedete jednu stanici metrem a jste u nás na Vysočanské, odkud stačí ujít minuta pešky do naší příjemné a klimatizované kanceláře.

Co je v ceně?

V ceně je čtyřhodinový intenzivní kurz. Coffe break. Prostor pro krátké osobní konzultace po dokončení kurzu. 

 

Doprovodné fotky

  • 1867740-2851600-naucme-se-new.jpg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.