Exkurze do hlavy novinářů
Michaela Weikertová
Pracuju se slovy a často přitom žasnu. Bývám totiž u toho, když ve firmě konečně objeví, jak správně popsat sami sebe. Když přijdou na to, která slova jim už Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Kurz již navštívilo 62 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣
Pracujete v neziskovce, v PR agentuře nebo jen chcete zviditelnit vlastní firmu?
Strávila jsem pět let v médiích (převážně v Hospodářských novinách) a potěším vás. Často je to lehčí, než myslíte a nic to nestojí.
Je ale pár věcí, které vám musím říct:
1. Nejsou noviny jako noviny
Jestli vaše téma vyjde, často závisí na tom, že oslovíte tu správnou redakci. Jak ji vybrat, kde najít kontakt a co přesně říct?
2. Dobré téma, je když...
Není to náhoda, úspěšné tiskové zprávy či tipy na témata mají svá pravidla. Pochopte je a trefte se do nich.
3. Oběd už neohromí
Novináři mají čím dál méně času, témata ale hledají pořád. Když se trefíte do toho, co potřebují, budou mít radost.
4. Novináři často neví, komu zavolat
Při psaní či natáčení potřebují redakce desítky lidí, kteří jim dají komentář. Jak se stát jedním z nich?
Další zajímavé kurzy
Jak připravit kurz na Naučmese.cz
Co je Low Carb / nízkosacharidové stravování a jak na něj
Jak na sociální sítě? Přednášky TOP lektorů z MiniFestu
Chytrý výběr a nákup ojetého vozu (i online)
Webinář - online ,
I want you to speak english
Praha ,
Kromě všeobecných informací jsem na konkrétní otázky dostala konkrétní odpovědi a rady, které již v praxi používám. Super a díky!
Kurz je přínosný pro toho, kdo chce zjistit, jak to funguje u novin a jak je oslovit.
Kurz splnil má očekávání. Inspiroval jsem se.
Splnilo to mé očekávání - kurz byl plný námětů k přemýšlení i praktických tipů. Sešla se tam i kvalitní skupina účastníků, která měla k tématu své vlastní podněty (to mi přišlo skvělé!)
Kurz musí být obrovsky přínosný pro ty, kteří nemají s PR a médii žádnou zkušenost. Na druhou stranu pro lidi z PR agentur nebo obecně z "oboru" nebude obsah kurzu a většina informací ničím novým. Poměrně důležité je říct, že v kurzu se probírá v podstatě jen korporátní PR (hlavy novinářů v halvník zpravodajských médiích), což ale není vyloženě špatně.
Dozvěděla jsem se spoustu nového o tom, jak to v novinách funguje. Přišlo mi povzbudivé dozvědět se, že zaplatit hodně peněz PR agentuře není všechno a často stačí trochu zapřemýšlet, oslovit správného novináře s dobrým příběhem a dostanete se do novin. To je myslím pro lidi z neziskovek nebo malých firem, na které je kurz především cílen, i hodně motivující zpráva.
Setkání mi přineslo nejen pár nových postřehů, ale zároveň mě nakoplo do další práce :)
Inspirativní, debatní, s otevřeným obsahem modifikovatelným podle potřeby a složení účastníků.
Dozvěděla jsem se nové informace z oboru, který mě zajímá, hodnotím velmi pozitivně!
Kurz byl velmi příjemný a ještě mi poskytl cenné informace - tedy ideál :)
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: