Efektivní schůzky a porady

5jakg74g6xe-bara-oblicej.jpg

Bára Rodi

Lektorka, doktorka, psychoterapeutka, zakladatelka projektu spimlepe.cz.  Jsem vášnivá propagátorka interaktivního, na potřeby účastníka zaměřeného vzdělávání. Více o lektorovi »

3421990-13995559_10157277205370635_2492416252718037097_o.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Kurz již navštívilo 68 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Pokud v práci řídíte schůzky a porady, a chtěli byste jejich vedení ještě o něco vylepšit, přijďte na kurz!:)

Co se dozvíte?

  • Jak připravit a naplánovat schůzky, aby nebyly ztrátou času
  • Naučíte se jak prioritizovat situace, úkoly a problémy a jak připravit rozvrh schůzek, který bude přínosem pro všechny zúčastněné strany
  • Co dělat během schůzky/ porady a jaké by měly být následné kroky (follow-up)
  • Naučíte se jak strukturovat meeting tak, abyste zaujali účastníky, a jak udržíte jejich pozornost během celého meetingu
  • Pobavíme se o vytváření efektivních šablon – obsah schůzky, zápisy ze schůzek
  • Tipy a praktická doporučení, jak vést setkání tak, aby se všichni cítili dobře a došli jste společně do cíle v určeném čase
  • Vyzkoušíme si v praxi několik facilitačních technik - např.na podpoření přemýšlení skupiny, usměrňování příliš aktivních účastníků a naopak podporu těch tišších.

Facilitovat znamená usnadňovat; obvykle to znamená usnadňovat skupině dosahování cílů, např. v podobě facilitovaného setkání týmu či facilitované porady. Facilitátor v tomto smyslu podporuje skupinové procesy a skupinovou strukturu a napomáhá skupině (týmu) a jejím členům. Facilitace jako metoda je dobrá na to, aby lidé byli angažováni na řešení. Aby jen neseděli a nečekali, že to za ně někdo vyřeší. Aby vzali cíl za svůj.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jak v realitě často vypadá schůzka/porada?

Na schůzku/ poradu se zve celý tým, takže často jsou někteří lidé na schůzce zbytečně. Organizátoři podcení přípravu, neposílají dopředu agendu schůzky a body, na které se připravit. Není jasný cíl setkání. Účastníci dorazí pozdě, nebo naopak ze schůzky odchází dříve. Porada se vleče, někteří účastníci stále mluví, zatímco na jiné se ani nedostane slovo. Účastníci jsou nepozorní, rozptylují se, odbíhají od tématu schůzky. Na konci není jasný výstup, a nikdo přesně neví, kdo je za úkoly zodpovědný...

Už žádný promarněný čas na schůzkách!

Doražte na kurz a naučte se, jak se všem těmto chybám vyvarovat:)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PS: ráda tento kurz uspořádám i u Vás ve firmě - zlepšete své porady! :)

 

Doprovodné fotky

  • 4944850-13995559_10157277205370635_2492416252718037097_o.jpg
  • 1988460-13996188_10157277206340635_1073113208150520819_o.jpg
  • 3644260-2016-na-naucmese.png

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.