Dostaňte z Google Analytics maximum

20150906-151731-google-analytics.png

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Nastavení Google Analytics (respektive Universal Analytics) rozhodně nekončí tím, že zkopírujete kód na web, vytvoříte filtry a nastavíte sledování konverzí. To je základní nastavení.

Co se na workshopu naučíte?

Pojďme dostat z Analytics maximum. Na workshopu se například naučíte: 

  • channel grouping - jak sdružit kanály, abyste vy i klient věděli, kde vyděláváte a kde peníze ztrácíte?
  • content grouping - co vám přináší konkrétní stránky a sekce na webu. Kde jsou uživatelé spokojení a odkud odchází?
  • vlastní dimenze a metriky - každý byznys má vlastní požadavky na měření. V UA je možné vytvořit vlastní dimenze a metriky a poslat sem cokoliv, co potřebujete.
  • remarketing přes Google Analytics - aneb proč vůbec nenasazovat Adwords pixel?
  • dostaňte maximum z událostí v Analytics
  • propojujeme Analytics s dalšími kanály - UTM tagy
  • často podceňovaná nastavení - pokročilé filtry, vyhledávání, poznámky, informační události
  • Enhanced Ecommerce - opravdu měřte elektronický eshop (toto pouze naťukneme, to je na samostatný víkend workshop)
  • využití Google Tag Manager pro implementaci GA (stručně)

Předpokládané znalosti

Alespoň základní zkušenosti s používáním Google Analytics, porozumění principů měření v GA, retargetingu, výhodou znalost základů HTML a JavaScriptu (respektive JSON, jQuery).

Reference z lektorování marketingu a analytiky: 

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.