Dostaňte z Google Analytics maximum

Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Nastavení Google Analytics (respektive Universal Analytics) rozhodně nekončí tím, že zkopírujete kód na web, vytvoříte filtry a nastavíte sledování konverzí. To je základní nastavení.
Co se na workshopu naučíte?
Pojďme dostat z Analytics maximum. Na workshopu se například naučíte:
- channel grouping - jak sdružit kanály, abyste vy i klient věděli, kde vyděláváte a kde peníze ztrácíte?
- content grouping - co vám přináší konkrétní stránky a sekce na webu. Kde jsou uživatelé spokojení a odkud odchází?
- vlastní dimenze a metriky - každý byznys má vlastní požadavky na měření. V UA je možné vytvořit vlastní dimenze a metriky a poslat sem cokoliv, co potřebujete.
- remarketing přes Google Analytics - aneb proč vůbec nenasazovat Adwords pixel?
- dostaňte maximum z událostí v Analytics
- propojujeme Analytics s dalšími kanály - UTM tagy
- často podceňovaná nastavení - pokročilé filtry, vyhledávání, poznámky, informační události
- Enhanced Ecommerce - opravdu měřte elektronický eshop (toto pouze naťukneme, to je na samostatný víkend workshop)
- využití Google Tag Manager pro implementaci GA (stručně)
Předpokládané znalosti
Alespoň základní zkušenosti s používáním Google Analytics, porozumění principů měření v GA, retargetingu, výhodou znalost základů HTML a JavaScriptu (respektive JSON, jQuery).
Reference z lektorování marketingu a analytiky:
- E-shop víkend - Google Tag Manager pro mírně pokročilé
- WordPress konference - Propagace stránek
Další zajímavé kurzy

I want you to speak english
Jan Kulisek
Praha ,

Jak uspořádat akci/festival/slavnost?
pavel Pichler
Brno ,

Vlastní mobilní aplikace - I
Pavel Kříž

Grafika pro negrafiky aneb když grafik nemá čas
Hana Motlíčková
Brno ,

Cesta za dítětem - adopce, pěstounská a hostitelská péče v kostce
Martina Vančáková
Webinář - online ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne

Objevte Bitcoin (pro úplné začátečníky)
Honza Pobořil
Brno ,

BRAND JE MRKEV: budování značek prakticky & účelně
Karel Novotny
Praha ,

Osobní produktivita
Daniel Gamrot
Praha ,

Módní workshop; Sama sobě stylistkou
Dominika Staňková Chválová
Praha ,

Štípaná mozaika
Lenka Lánská
Praha ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: