Co chce každý eshopář vědět o prodávání přes Heureku?
Dominik Formánek
Dominik Formánek patří mezi nejvyhledávanější poradce pro maximalizaci přínosu Heureky a dalších zdrojů objednávek, párování produktů, výkonnostní e-mailing, Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Kurz již navštívilo 205 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣
Agregátory zboží a především Heureka.cz jsou již roky silnými hráči českého online trhu. Málo kdo ale opravdu ví, jak tento mocný nástroj správně používat, aby přinášel zisk.
Většina lidí bez jasné strategie zlevňuje zboží, což vede často k cenovým válkám na trhu. Vyhrát na trhu, kde většina eshopů neumí správně reportovat zboží Heuréce není nic složitého.
Heureka.cz změnila přístup agregátorů zboží k zákazníkům a po právu se stala leaderem trhu. Změny, které přinesla, je potřeba dobře uchopit. Pokud si myslíte, že aby člověk uspěl na Heurece musí mít hlavně nízkou cenu, tak je to ale jen půl pravdy. Druhá půlka je, že jsou i jiné cesty. Ne o všech Heureka nahlas mluví.
Na celý trh eshopů se podíváme selským rozumem a pokusíme se zbavit některých rozšířených mýtů. Podíváme se na trendy, které již jinde proběhly a pokusíme se na budoucní změny připravit. Každá i bolestná změna přináší příležitosti, které ne každý vidí.
Dělám marketing několika desítkám eshopů a mám mnoho praktických zkušeností z různých oborů. Nedávno jsem přednášel na Marketing Festivalu o párování produktů zbožových vyhledávačů v roce 2016: http://www.marketingfestival.cz/cs/workshop/dominik-formanek
Příklad častých mýtů:
- na Heurece prodává jen ten nejlevnější
- na Heurece získám první zákazníky a ty už pak ode mne budou pořád kupovat
- lidi kupují jen podle ceny
- pokud ovládnu Heureku, ovládnu celý trh
Z praxe si budeme si povídat o tom:
- jak zvýšit zisk
- jak zvýšit obrat
- jak správně nastavit feed pro Heureku (zde 95% eshopů chybuje)
- jak nerozpoutat cenovou válku a přesto být nejlevnější (na vybraných produktech)
- jak u nás agregátory zboží vznikly a co z toho vyplývá pro Vás?
- projdeme základy Heureky
- jak velký podíl mají agregátory na celkovém trhu
- jak určit ceny zboží, aby se co nejvíce prodávalo se ziskem
- proč některé zboží není dobré zlevňovat nebo zdražovat
- kdy se vám vyplatí používat bidding (zvýšená cena za proklik na eshop)
- jaké další možnosti Heureka.cz přináší, kdy se je vyplatí využívat
- co nového nás čeká ve světě agregátorů zboží v blízké budoucnosti?
- co nového nás čeká v eshopovém byznyse a jak se trh změní?
- jak dominovat na Heurece.cz ve vašem oboru?
- prozradím Vám výsledky některých experimentů, které jsem provedl s agregátory
- strategii změn ceny v průběhu dne, tj. jak se z cenotvorby stává hra :-)
- jak se pozná, že nemáte dobře postavený marketing eshopu
- jaká jsou bezpečnostní rizika při spolupráci s Heurekou?
- jak nevědomě pomáháte růstu vaší konkurence?
Komu je kurz určen?
Každému, kdo má eshop a buď již používá agregátory zboží, nebo se k tomu chystá. Každému, kdo si není jistý, zda má dobře vytvořený feed pro Heureku. Každý, kdo si připadá, že se stává rukojmím nízké ceny zboží a neví jak z této pasti ven. Každému, kdo si není jistý, zda používá agregátory správně a má chytrou cenotvorbu, aby byl schopen tvořit zisk.
Co si odnesete?
- budete vědět, jak připravit feed pro Heureku (to je základ úspěchu, přesto 95% eshopů s tím má problémy a často ani neví, že má feed špatně)
- jak rozdělit zboží do skupin a jak k nim přistupovat
- cesty k úsporám na propagaci (např. snížení ceny za proklik)
- cesty ke zvýšení marže/zisku
- dokážete se dívat agregátory selským rozumem
- pochopíte jakou hru hrají eshopy, agregátory a zákazníci na trhu a jaké jsou jejich motivace, tj. proč dělají co dělají a jak toho využít pro sebe
- zjistíte jak navýšit obrat
- naučíte se nakupovat, tak aby jste neměli ležáky na skladě
- naučíte se dělat rychlý průzkum trhu, pokud budete chtít vstoupit na nový trh
- jak ovládnout trh na kterém právě působíte
- jak ochránit svůj eshop před před vaší konkurencí
- triky jiných eshopů, které by vás nenapadly...
Může Vás dál zajímat kurz o emailingu.
Pokud Vás trápí párování produktů, zde najdete okamžité řešení.
Klikněte na Přihlas se a brzo se uvidíme! Těším se na Vás!
Další zajímavé kurzy
Jak připravit kurz na Naučmese.cz
Vlastní e-shop chytře a "jednoduše"
Praha ,
SEO - Analýza klíčových slov
Webinář - online ,
Parkování v klidu aneb bezpečnější řidič
Brno ,
Pojďte si postavit chatBota za 59 minut - bez programování
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Jak na investování
Radkova Rétorika #1: „Poslouchají mě vůbec?“
Praha ,
Módní workshop; Sama sobě stylistkou
Praha ,
Budování značek: prakticky & účelně
Ostrava ,
Smysluplné rozhovory
Brno ,
10/10
Bol velmi bohaty na informacie. Za tu cenu som toho vela necakal.
Probrali jsme všechna důležitá témata, byl prostor i na diskuzi, dozvěděli jsme se tipy z praxe.
Konkrétní a jasné příklady, bez zbytečné omáčky. Rád bych se ještě více věnoval spíše druhé části.. Diskuze na téma feedy atd. byla dost dlouhá a zajímal mne obsah spíše po pauze...ale chápu, že nelze vyhovět všem... v rámci času, který byl k dispozici, dostačující.
Výborný obsah, výborné prostředí, spousta zkušeností z praxe
Kurz byl pro mě velice přínosný a jsem si jistá, že ještě nějaký navštívím. Nahlédla jsem konečně "pod pokličku", což mi přineslo mnoho nových informací a pohledů na danou věc.
Přehledný a obsáhlý
Výborný kurz nejen pro eshopaře - nováčky jako jsem já. Dozvěděla jsem se spoustu užitečných věcí. Díky moc.
Skvělé shrnutí opravdu všeho, co lze s Heurekou dělat. Každý kdo pracuje s Heurekou by si měl na tento kurz zajít, otevře mu to oči a zjistí, že potenciál tohoto kanálu je jiný než si doposud myslel.
Kurz byl velmi přínosný, dozvěděla jsem nové informace a ukázal mi nový pohled na zbožové srovnávače. Určitě doporučuji ostatním, ať si přijdou rozšířit obzory.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: