Chcete umět finanční analýzu opravdu dobře?
Veronika Lencová
„Pokud někdo není ochoten ke změně, není zralý pro lepší výsledky – change management je základem managementu ve firmách a úkolem lektora je zvýšit motivaci pro Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Nevíte k čemu by se Vám finanční analýza mohla hodit? Nevíte jaký je rozdíl mezi finanční analýzou a balanced scorecard (BSC)?
Finanční analýza se sestává z logických kroků, které na sebe navzájem navazují. V první řadě je třeba vybrat vhodné ukazatele a způsob jejich vyčíslení. Není třeba se bát, že byste ji vypracovat nezvládli, analýza totiž pracuje především s účetními výkazy, které jsou běžnou součástí výkaznictví každého podniku.
Neměřit nic je jako střílet naslepo? K čemu finanční analýzu potřebujete?
- Ke kontrole a hodnocení předchozích aktivit v rámci finančního řízení podniku,
- k posouzení výchozí finanční situace podniku a nalezení odpovědí, proč je finanční situace vašeho podniku taková, jaká je,
- k odhalení možných následků vlastních finančních rozhodnutí,
- k identifikaci slabých míst a problémových oblastí ještě dříve, než se vymknou z kontroly,
- k porovnání reálných výsledků hospodaření s plánovanými,
- k získání podkladů pro zlepšování finančního řízení podniku,
- k náhledu na váš podnik z pohledu nezainteresovaného člověka zvenčí.
Pokud ještě váháte, zkuste se zamyslet nad temito body!
-
O své firmě budete vědět víc než finanční úřad
-
Budete mít firmu pod kontrolou
-
Budete moci stát za svými rozhodnutími a nebo naopak odhalíte špatná rozhodnutí
-
Budete moci porovnat své plány a skutečnost
-
Budete se moci měřitelně zlepšovat
-
Odhalíte slabé stránky své firmy
-
No a samozřejmě, aby jste byli o něco chytřejší? Tak Proto!
V ceně kurzu je i má kniha.
Další zajímavé kurzy
Řečtina z pohodlí domova
Webinář - online ,
Životní zkušenost a její obraz v mysli
Brno ,
Nebojte se procesů aneb jak začít s procesy
Praha ,
Základy módního návrhářství
Praha ,
Úvod do obsahového marketingu: Začněte mindsetem a důležitými informacemi
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Jak na investování
Radkova Rétorika #1: „Poslouchají mě vůbec?“
Praha ,
Módní workshop; Sama sobě stylistkou
Praha ,
Budování značek: prakticky & účelně
Ostrava ,
Smysluplné rozhovory
Brno ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: