BRAND JE MRKEV: budování značek prakticky & účelně

Karel Novotny
Karel Mindless Novotný se víc než 25 let věnuje značkám, marketingu a reklamě. Má za sebou stovky projektů, prezentací, brainstormingů, tréninků, workshopů, Více o lektorovi »

Termín je dostatečně naplněn – kurz proběhne, hurá!
Zbývají už jen 2 místa
Kurz již navštívilo 20 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣
Podnikáte? Úspěšně? Nebo to trošku skřípe?
A marketing máte? Značku? Jak moc vědomě toto všechno řídíte?
Umíte?
Otázky, kterých se kolem nás rojí miliony, stejně jako těch značek!
Žijeme v době značkové? Asi jo! Kdo se v tom má vyznat, že?
Natož u vlastní značky…
JÁ se v tom vyznám, fakt.
Víc jak 25 let v reklamě, marketingu, v agenturách, firmám… a posledních 10 let jako Mindless na volné noze, jako Šašek svých králů. A jsem k službám i vám. Ukážu vám, jak nad svou značkou přemýšlet, jak ji nechat pracovat pro váš business a proč ji rád vysvětluju třeba jako divadelní roli. Jojo, ty masky 🤡
Ale bude toho mnohem víc, nechte se se překvapit! A dojde i na tu mrkev 🥕
Zkrátka — udělejte své značce hezky, vezměte ji ke mně ♥️
Co se konečně pořádně naučíte
— co to ta značka je
— ale taky co to je marketing!
— jak postavit svoji marketing strategii
— a jak v ní efektivně aktivovat svoji značku
— ovládat několik brand frame worků
— včetně populárních archetypů
Protože když máte značku jak lusk,
— poroste její hodnota
— a díky hodnotnější značce bude vyšší i vnímaná hodnota vaší služby či produktu,
— dáváte klientů i jiné důvody ke koupi, než jen “nejvýhodnější nabídka”,
— budete mít věrnější zákazníky,
— bude vás podnikání víc bavit a tím to bude bavit víc i vaše klienty!
Jak to provedeme
— zábavně a hravě! Jak se na Šaška králů sluší a patří!
— dostanete 25 let vydřených zkušeností
— všechno si bezpečně procvičíte
— a kdo bude chtít, ugrilujeme veřejně jeho značku (napište si do poznámky)
Pro koho to celé je?
— živnostníky, éééé pardon freelancery
— malé firmy
— (věčně) začínající
— (nekonečně) zvažující
— co nebezpečně tápou
— a samozřejmě pro ty, co se jim daří a nehodlají v tom přestat
Cena obsahuje
— občerstvení! ☕️🍪🍎
— unikátní mindless brand cvičebnici (♥️ to je slovo, co?!)
— dáreček
Víš, že Karel vede také tyto kurzy?
- Budování značky (brandbuilding) - Video kurz
Další zajímavé kurzy

Jak připravit kurz na Naučmese.cz

Jak na sociální sítě? Přednášky TOP lektorů z MiniFestu

Chytrý výběr a nákup ojetého vozu (i online)
Webinář - online ,

Jak připravit zážitkový webinář
Webinář - online ,

Individuální kurz grafického designu pro začátečníky a mírně pokročilé
Brno ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne

Kurz malování na obličej od základů - rozviňte svou kreativitu
Praha ,

Citlivý řez ovocných stromů, pouze teorie
Hradec Králové ,

Jak psát, aby to fakt četli?
Praha ,

Smysluplné rozhovory
Praha ,

Objevte Bitcoin (pro úplné začátečníky)
Brno ,
Kdo má značku, potřebuje tohle školení jako sůl :-) Já jsem na něj šla, abych se dozvěděla, jak se buduje značka. Místo toho nám Karel vysvětlil, že značka se nebuduje, ale pěstuje! Protože brand je mrkev a kořeny jsou přece důležitější než to, co je vidět. A rovnou jsme se dozvěděli spoustu postupů a tipů z praxe, jak zjistit, co přesně ta naše mrkev (alá značka) potřebuje, aby byla k nakousnutí :-D Taky vřele doporučuju přihlásit se na veřejné grilování značek, jako jsem to udělala já. Díky tomu dostanete okamžitou zpětnou vazbu od Karla i účastníků, jak vaše značka na první dobrou působí a co děláte úplně blbě. A to je k nezaplacení!
Velmi přínosný s aktuálním pohledem na branding od kapacity z oboru. Doporučuji. Originalita mrkve v celém projektu, super :)
Kurz byl velmi promyšlený tah, jak zpochybnit vše, co jsem dosud považovala za svou značku. Vlastně mi ty mé puzzle, které jsem pracně léta skládala, úplně rozházel. Dost nemilosrdně. A do ruky mi dal návod, jak na to znovu a (snad) lépe. Není to kurz, ze kterého si odnesete spoustu poznámek a know-how, ale je to kurz, který vás donutí přemýšlet, měnit úhel pohledu a přiznat si, že některé věci děláte úplně blbě.
Kurz byl dobře poskládaný, teorie proložená praxí a případové studie na závěr. Odpoledne uteklo jako voda a člověk odcházel nabušený vědomostma. Pro Karla velká 1*.
Velmi přínosný trénink, kde uvidíte do Karlovy frameworkové kuchyně včetně reálných příkladů.
Vždy mám obrovskou radost, když se věci nedělají zbytečně složité. A ten zažitý terminus technikus budování brandu je složitý, ale mnohé poučky to ještě vystřelí někam, kde není to potřeba mít. A mega se mi líbilo to střílení na autenticitu rozebíraných projektů v posledním dějství.
Tento styl přednášek mi sedí. Neformální, k věci, praktické ukázky, vtip, humor...
nevěřila bych, jak fancy mohou vypadat pracovní listy a jak velký rozdíl udělá kontext, vysvětlení praktická práce s nimi.
Dvacet let zkušeností ve třech hodinách. Karel má svůj pohled na marketing, který si otestoval v rámci několikaset projektů a ze školení to bylo cítit. Navíc je důležité to, že se na brand nedívá jako na grál všeho, ale vnímá spojení marketingu a konkrétního cíle respektive byznysu. Tím jde člověk úspěchu naproti.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář:
Dobrý den,
Zrušit odpovědět na tento komentář Odpovědětco je ještě malá firma? Co už velká? Jde o počet zaměstnanců?
Díky, zajímá mě to. Fajn den. Eva
@Eva Evo srdečně zdravím, ono je to samozřejmě těžké :-)
Zrušit odpovědět na tento komentář OdpovědětJdeme mi o to, aby se na kurz nehlásili manažeři z větších firem, kde jsou marketing departmenty a kdo ví, co ještě. Skupina by pak naladila. Pro manažery a velké firmy mám a chystám jiné služby.
Snad takto postačí. Případně jakkoli dál vysvětlím. Hezký večer přeju! Karel