Brand\building: prakticky & účelně
Karel Novotny
Karel Mindless Novotný se víc než 25 let věnuje značkám, marketingu a reklamě. Má za sebou stovky projektů, prezentací, brainstormingů, tréninků, workshopů, Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Kurz již navštívilo 54 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣
Ještě než se začtete, skočte si pro krapet kontextu :-)
Víc jak 500 pasažérů jsem během letošního jara vzal na Let světem značek, abych přišel na to, jak ještě zajímavěji, zábavněji a hlavně ještě účelněji předávat základy brandbuildingu. Značky, značky, značky. Hit. Kdekdo chce značku mít, kdekdo chce značkou dokonce být. Zdrojů i mudrců je mnoho, reálně ale se značkou pracovat umí málokdo. Budovat značku je přitom práce jako kdejaká jiná. Jen se z toho často dělá zbytečná věda. Nebo se naopak značka a péče o ni ignoruje zcela.
Kurz (možná přesněji výcvik) je postaven pro všechny zájemce o marketing a značky zvlášť. Malí, velcí, zkušení či začínající - kurz je pro všechny. Především marketingem dosud nepolíbení leč na něčem zajímavém pracující - NEBOJTE SE, odejdete spokojení. A ani vy (s otevřenou hlavou) zkušenější se nudit nebudete. Vím, jak na to, podívejte, jak to viděli jarní účastníci.
Na co se tedy můžete těšit:
- po svižném úvodu do problematiky se vrhneme do práce
- provedu vás užitečnými brand nástroji, které pomáhají velkým firmám stejně dobře jako začínajícímu živnostníkovi
- každý nástroj vždy rovnou procvičíme
- čekejte tedy značkovou nakládačku nástroj -> procvičení, nástroj -> procvičení, nástroj -> procvičení, nástroj -> procvičení, …
- tolik, kolik se do vás vejde
- vždy ale s potřebným marketingovým kontextem, jeden nástroj navazuje na druhý
- projdete si tak reálným procesem brand building projektu, za který klient platí desítky tisíc. A rád.
- všechna cvičení přitom budeme provádět na reálných case studies účastníků, které sesbíráme cca. týden před kurzem
Kdo si z kurzu odnese víc, než zaplatí:
- začínající podnikatelé, kteří se soustředí hlavně na svou práci a tuší, že marketing už klepe na dveře
- živnostníci, kteří cítí, že jsou možná značkou, ale neví jak na to
- lidé z marketingu, kteří se chtějí nechat inspirovat, jestli by svou práci nemohli dělat krapet jinak
- bez obav všichni ti, kdož se zúčastnili Letem světem značek; jakkoli si některé věci zopakujeme, odejdete spokojení
Kdo si z kurzu odnese méně, než zaplatí:
- profící z branže, kteří ví jak na to
- ti, kdo by od kurzu čekali vyřešení svých problémů
V ceně kurzu dostanete:
- 3 hodiny intenzivního dialogu, cvičení a zkušeností
- 1 hodinu mé osobní konzultace na téma brand building, platí po domluvě v následujících 3 měsících
- dílčí řešení pro svá vlastní témata, zaslaná do cvičení
- potřebné občerstvení pro udržení pozornosti, bdělosti a dobré nálady
- tvůrčí a inspirativní atmosféru, která nakopne nejeden business
- až 20 podobně smýšlejících kolegů, kteří (ze zkušenosti!) často během kurzu spletou své podnikání
- upomínkový mindless dáreček
Ale pozor, značkou to letos nekončí!
Pro letošní podzim jsem připravil ve spolupráci s týmem naučme.se mini seriál kurzů tak, abychom se společně s účastníky podívali na business z více stran. Všechny kurzy spojuje tlak na okamžité efektivní osvojování, velmi osobní přístup a především účelnost. Proto pojící linkou všech 3 kurzů je závazek PRAKTICKY & ÚČELNĚ.
Začínáme kurzem BRAND\BUILDING, který účastníky vezme na dobrodružnou výpravu do jungle značek a marketingu, následovat bude kurz PREZENTACE, ve kterém se podíváme na zoubek vítězné prezentace a její přípravě a cyklus zakončíme kurzem VYJEDNÁVÁNÍ, ve kterém budeme krotit nebezpečnou manipulaci a trénovat její využití při všelijakém vyjednávání, obchodním zvláště.
Ne náhodou tak účastníci projdou zajímavým procesem SEBEUVĚDOMĚNÍ, SEBEPREZENTACE A SEBEPROSAZENÍ.
Pro ty, kdož ještě váhají, přidávám nabídku 2+1. Tedy kupte celý cyklus 3 kurzů, zaplatíte jen 2. Se všemi benefity jednotlivých kurzů. Velmi mi záleží na tom, aby co nejvíce účastníků prošlo celým procesem!
Jen pozor, po přihlášení obdržíte fakturu na všechny tři kurzy. Posečkejte, příjde vám faktura nová jen na dva. To je tak, když na něco přijdete jako první :)
Neměl jsem čas se pořádně nadechnout, kurz se mi vážně líbil, byl nabitý příklady (dobrými i odstrašujícími) a donutil mě přemýšlet nad tématem ještě několik dní po konání.
Po tomto kurzu vím nyní s jistotou jediné: už nikdy si nekoupím jogurt Dobrá máma.
Vše ostatní teprve čeká na mé procitnutí z brandové mlhy. Karel mi podal slušný rozrážeč. Peněz ani času nelituji.
Nezvyklý, zajímavý, podnětný. Bez nadsázky bych tento úhel pohledu nikdy neodkryla, pokud by mi ho někdo touto bravurní formou a přitom nenuceně, nenaservíroval. A protože nikdo nedirigoval, naopak k verdiktu si každý dospěl sám, trávily se konečné závěry velice lehce .
Fakt dobrý. Zjistil jsem, že brand není jen logo a slogan a že věci nemusí být takové, jak vypadají. A že někdy nesou "sdělení", které není na první pohled zřejmé.
S kurzem jsem spokojená, splnil moje očekávání. Určitě hned začnu přemýšlet jak nové informace využiji v praxi. Těším se na další kurz z této série.
Kurz byl velmi zajimavy a prinosny, misto kurzu bylo naprosto skvele! Node5 byl zatim nejlepsi prostor, jaky jsem na kurzech Naucmese doposud videla! Tesim se na pokracovani v listopadu se stejnym lektorem na stejnem miste :-)
Karel je specialista. Jeho kurz byl pln sdílení jeho know-how. Samozřejmě se za 3 hodiny nemůžete stát odborníkem na branding. Já toho na semináři o světě brandingu hodně pochopil. Na svět značek již nahlížím úplně jinak a přemýšlím, jak pracovat s brandem mé firmy.
Učí přemýšlet, spíše, než by vnucoval zaručené rady.
Interaktivní kurz, kdy lektor do výkladu zapojuje i účastníky a přinutí je přemýšlet jinak (tj. rozkoufat mlhu). Navíc dárečky za aktivitu, praktická cvičení. Možnosti získat zpětnou vazbu k vlastnímu projektu, který si může účastník "přinést", ještě zvyšují výtěžnost, který kurz účastníkovi přináší.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: