„A co Excel, umíte?“ – 5 témat z Excelu, na které se rádi ptají personalisté

20140818-132312-pracovni-pohovor.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Pracovala jsem na různých pozicích v různých firmách, a vždy mi znalost Excelu dávala velký náskok, umožnila mi zpracovávat informace daleko efektivnějším způsobem. Excel je úžasný nástroj, který Vám daruje věc, kterou si nekoupíte – čas. Dva dny si lámete hlavu jak ty vzorečky a funkce nastavit… a najednou to funguje nádherně samo, ušetří mi to moře času a zajistí obdiv ostatních (a práci navíc, když je to musím naučit :-)). A nejlepší je, že mě to hrozně baví.

Vlastní zkušenosti z pozice manažera i personalisty, školitele Excelu i uchazeče o zaměstnání, jsem shrnula do kurzu „A co Excel, umíte?“. Připraví Vás nejenom na základní otázky, týkající se znalostí Excelu, které mohou padnout při pohovoru, ale zároveň si témata probereme a vyzkoušíme, takže se Vám kurz hodí, i když zrovna práci nehledáte.

Po koho je kurz určen

Přijít může kdokoli, kdo se potřebuje naučit, nebo si osvěžit nejzákladnější témata v Excelu. Jejich zvládnutí mu zaručí, že uspěje na každém pohovoru, pokud se nebude jednat o místo hlavního účetního, nebo finančního analytika ;-).

Naučíte se:

  • filtrovat, řadit data podle nejrůznějších podmínek
  • zadávat správně vzorce a odkazy na další buňky( i s dolary)
  • vytvořit kontingenční tabulku
  • používat podmíněné formátování (formátování, které se mění na základě hodnoty v buňce)
  • použít základní vyhledávací, datové a textové funkce (DNES, SVYHLEDAT, CONCATENATE)

Co s sebou: notebook a dobrou náladu.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.