11 konkrétních postupů k ziskové Facegram (Facebook + Instagram) reklamě
Michal Fiala
Práce v marketingové agentuře i mimo ni mě naučila, že většina klientů dělá neustále ty samé chyby. Většině z nich se dá předejít prostým sebevzděláním. Proto Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Měsíčně spravuji a konzultuji Facegram (Facebook + Instagram) kampaně za několik set tisíc korun a vidím neustále to samé. Ty stále stejné opakující se chyby, které stojí podnikatele těžce vydřené peníze a brání jim k dosažení kladných výsledků.
Pozitivní zprávou je, že pokud tyto chyby odladíte, tak vaše kampaně zažijí restart a výsledky na sebe nenechají dlouho čekat. Naučím vás postupy, které učím své klienty v rámci projektu Facegram Academy, kde učím podnikatele získávat z Facebook a Instagram reklamy maximum.
A o čem, že to bude? Hlavně o tom nevymýšlet vymyšlené a držet se ověřených postupů!
Videopozvánka:
11 postupů ve zkratce:
- Potřeba je důležitější než produkt nebo služba – zásady úspěšného inzerátu, komunikace svého Proč
- Každý píseček má svá pravidla – pro každou reklamní plochu (news feed, mobile feed, Instagram, sloupec) se hodí jiná strategie (bid, custom audiences, optimalizační model)
- Mrakodrap se staví od základů – naučím vás naplánovat a vytvořit základní a funkční strukturu kampaně dle nákupního procesu (akviziční, obsahové a remarketingové kampaně).
- Není zákazník jako zákazník – zájmová a demografická analýza zákazníků, průniky zájmů, overlapping
- Sniper je účinnější než automat – přesné míření a cílení vám ušetří desetitisíce. Naučíte se používat a vytvářet pokročilá publika pomocí webu, událostí a videí.
- Obrázky jsou již minulostí – nové multimediální formáty, jejich konkrétní využití
- Kdo netestuje jako by nebyl – alfou a omegou online marketingu je A/B testování, testovací cykly, možnosti testování
- Nechte Facebook a Instagram makat za vás – použití automatických optimalizačních algoritmů a automatických pravidel
- Dvakrát měř jednou řež – Facebook Analytics, okno konverze, funnely, kohorty, percentily
- Ulehčete zákazníkům život – nenuťte je bloudit na webu, nástroje na tvorbu landing page
- U cíle to začíná – follow up kampaně, upselling
Pokud nechcete čekat až do začátku kurzu, tak mrkněte na můj blog, kde pravidelně uveřejňuji tipy a postupy, jak dostat z Facegram reklamy maximum.
Pro koho je kurz určen:
Pro každého, kdo zkoušel získat nové zákazníky pomocí Facebook nebo Instagram reklamy a nedosáhl výsledků, kterých by chtěl. Kurz je určen pro pokročilejší uživatele, ale na své si přijdou i začátečníci.
Co mi kurz přinese:
Po absolvování kurzu budete schopni nastavit své kampaně tak, aby vám přinesly reálné zákazníky. Naučíte se vyvarovat chybám, které vás stojí peníze (část reklamního budgetu), ale nepřinášejí žádný zisk.
Nutné znalosti a dovednosti:
- Minimálně jedna spuštěná reklamní kampaň na Facebooku,
- jasná představa o vaší přidané hodnotě, kterou přinášíte zákazníkům,
- chuť podnikat.
Na svých školeních a workshopech učím, že zákazník je na prvním místě. Takže pokud podnikáte pouze kvůli zisku a přání zákazníka jsou vám cizí, tak vám kurz pravděpodobně nic nepřinese!
Další zajímavé kurzy
Jak připravit kurz na Naučmese.cz
Šťavnaté slajdy - naučte se vytvářet skvělé prezentace
Praha ,
Tvorba vlastní zahrady s odborným průvodcem
Praha ,
Organizuji vše v Trellu
Praha ,
Točení na hrnčířském kruhu
Praha ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: