Jan Hromas
Na Naučmese od 26. 5. 2013, vedl/a kurzy pro 10 účastníků. Navštívil/a 3 kurzy.
Živím se zlepšováním zákaznické zkušenosti, personalizací a celkově vztahy s klienty. Je to nesmírně pestrý obor, který kombinuje obchod, marketing, informační technologie a statistiku.
V tomto oboru mám dvacetiletou zkušenost. Pracoval jsem pro velké finanční společnosti (Moneta, Raiffeisen, Homecredit) ale i firmy z oblasti automotive nebo life science.
Při naší práci sbíráme, ukládáme a analyzujeme velké množství dat. Najít v nich ty správné informace nám pomáhají statistické modely, machine learning a umělá inteligence.
Techniky řízení vztahů s klienty učíme i neziskovky tak, aby byly lepší ve svých projektech a aktivitách. Působím jako lektor v CRM pro neziskovky, a také učím na vysoké škole.
Jan
Již uskutečněné kurzy:
Co říkají účastníci kurzů:
-
Darek FILIP
Oceňuji dobrou přípravu a srozumitelný přednes.