Jak dělat reklamu na facebooku a Instagramu bez zbytečné vaty
Janča Skalkova
Fascinuje mě svět sociálních sítích v Česku i zahraničí. Několik let byly mým koníčkem, kdy jsem je s nadšením studovala a poznatky uváděla do praxe u různých Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Kurz již navštívilo 11 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣
Největší efekt z online marketingu získáte, když zapojíte všechny dostupné nástroje nebo platformy relevantní vašemu byznysu. Mezi ně spadají i sociální sítě a reklama na nich.
Proč facebook a Instagram?
- facebook – má v Česku cca 5,3 miliónů aktivních uživatel za měsíc a jako (zatím) jediná sociální síť v českých končinách vám přivede nové zákazníky v podstatě za hubičku.
- Instagram - má v Česku cca 2,3 miliónů aktivních uživatel za měsíc a jeho obliba u uživatelů každým dnem roste.
Díky Bussiness Managerovi, který je zdarma, můžete tvořit reklamy na obou platformách pohodlně z jednoho rozhraní a mít přehled o všem co se děje.
Pro koho je kurz užitečný?
- Pro začátečníky a samouky, kteří chtějí reklamnímu prostředí do detailu porozumět.
- Pro všechny z vás, kteří se bojí sami v reklamních systémech sociálních sítích tvořit, aby neudělali chybu nebo chtějí ušetřit čas a energii - nechtějí se učit metodou pokus omyl.
Před kurzem:
Se spojíme, abych zjistila, jaká je vaše situace a více kurz ušila na míru. Pokud nemáte Bussiness Manager (nástroj zdarma pro správu reklam od Facebooku), společnými silami jej založíme.
Co vás na kurzu čeká?
- Projdeme si základní nastavení Business Manageru. Jednoduše zjistíte, kde, co najdete a přestanete se bát.
- Vysvětlíme si, jak funguje cílení reklam, tvoření publik (zájmových i vlastních) a jak je využít ve svůj prospěch.
- Společně si ukážeme celý proces nastavování reklamních kampaní – řekneme si tipy i fígly.
- Během kurzu zažijete plno ukázek z praxe a hlavně si budete sami vše naklikávat pod dohledem.
Ze školení si domů odnesete tištěného praktického průvodce reklamou na FB i IG doplněného o vlastní poznámky, ke kterému se budete při práci vracet.
Důvody, proč se kurzu zúčastnit:
- Během kurzu budete pracovat s reklamní rozhraním a hlavně si vše vyzkoušíte.
- Díky tipům ušetříte čas při vlastní tvorbě reklamy.
- Naučíte se praktické fígly bez zdlouhavé teorie.
- Znalosti okamžitě využijete ve své práci nebo projektu.
- Dostanete tištěného praktického průvodce, který si odnesete domů.
Na školení je důležité mít dobrou náladu, chuť se vzdělávat a vzít si počítač i s nabíječkou.
Další zajímavé kurzy
Jak připravit kurz na Naučmese.cz
SEO - Analýza klíčových slov
Webinář - online ,
Vlastní WordPress web za 3 hodiny
Praha ,
Pracuje vaše hlava pro vás I. aneb Znáte svá omezení?
Webinář - online ,
Radkova Rétorika #1: „Poslouchají mě vůbec?“
Brno ,
Na lepším kurzu na BM jsem ještě nebyla! A to jich mám pár za sebou. Konečně jsem začala chápat, jak BM funguje a hned jsem dostala nápady, jak a na co dělat kampaně. A zjistila jsem, že to není tak těžký, když tomu člověk porozumí. Opravdu doporučuju všem, co jenom otevřou BM a udělá se jim špatně :-D
Kurz byl pro mě rozhodně přínosem. Neznala jsem nástroj Facebook manager, a během pár chvil jsem pochopila, v čem mi může být užitečný. Dostaly jsme spoustu rad i konkrétní návod, jak si vytvořit publika, která k reklamě na FB a Instagramu budeme potřebovat - za mě informace k nezaplacení.
Přestože mělo být na kurzu původně 5 lidí, Janča ho uspořádala i když jsem přišla jediná a navíc jsme asi půl hodiny přetahovaly, protože jsme tím pádem mohly jít více do podrobností. Janča zodpověděla všechny mé dotazy, při kurzu jsem si sama zkoušela jednotlivé kroky na svém počítači, takže mi všechno pomohla nastavit mně na míru, což se mi v budoucnu bude jistě hodit.
Dostal jsme hodně nových a užitečných informací. Rozhodně mě kurz pomohl se zlepšit a nedělat tolik chyb v nastavení reklamy. Líbilo se mi i menší počet zúčastněných a komornější atmosféra. Všem kurz doporučuji !
Kurz byl velmi "výživný". Spousta nových informací, výrazů.. obohacení mých zkušeností a vědomostí. Jedním slovem super, doporučuji každému navštívit.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář:
Dobry den je kurz online nebo je s osobni ucasti?
Zrušit odpovědět na tento komentář OdpovědětDekuji Pazderova
Dobry den,
Zrušit odpovědět na tento komentář Odpovědětje soucasti kurzu i prakticke nastaveni a vyuziti facebook pixelu pro remarketing?
A co vytvoreni kampaně za využíití dynamického remarketingu? Tyto segmenty me totiz zajimaji nejvic.
Dekuji
@Tomas Volek Zdravím Tome,
Zrušit odpovědět na tento komentář Odpověděttím, že je kurz individuální, můžeme se více zaměřit na to, co potřebujete. Klidně můžeme kurz modifikovat čistě na nastavení pixelu, tvorbu katalogů a remarketing. Nicméně zde bych doporučila mít základní znalost fungování reklam a jejich optimalizace.
Janča
Dobrý den, měla bych zájem o individuální kurz ohledně spravování firemního účtu na FB, placených příspěvků a pod. Jsem z Brna. Mohla by se mi lektorka ozvat na uvedený mail?
Zrušit odpovědět na tento komentář OdpovědětDěkuji